FreePrograms.me

5 برنامه برای تبدیل صدا به اسکایپ

5 программ для преобразования голоса в Skype

اسکایپ یک برنامه ارتباطی محبوب است که می توانید با آن سرگرم شوید، برای مثال صدای خود را با استفاده از برنامه های خاص به طور کامل تغییر دهید. در مقاله زیر در مورد برنامه هایی که قادر به تغییر صدای افراد در اسکایپ هستند صحبت می شود.

برنامه هایی با هدف تغییر صدا در اسکایپ به این برنامه متصل می شوند و پس از آن شروع به عبور و پردازش صدای گرفته شده توسط میکروفون متصل می کنند. پس از پردازش، نتیجه به اسکایپ پخش می شود که به لطف آن کاربر می تواند صداهای مختلفی را تقلید کند - صدای زن را به جای صدای مرد، صدای ربات، تقلید از کودک و غیره امتحان کنید.

دلقک ماهی



5 программ для преобразования голоса в Skype


شاید معروف ترین برنامه برای تبدیل صدا هنگام مکالمه در اسکایپ باشد. این برنامه کاملاً رایگان توزیع می شود و همچنین دارای یک رابط Russified است که به شما امکان می دهد تمام عملکردها و قابلیت های آن را بهتر درک کنید.

شایان ذکر است که تبدیل صدا تنها ویژگی برنامه نیست.

اگر به تازگی شروع به استفاده از برنامه های تبدیل صدا کرده اید، بدون شک ClownFish با مجموعه ای غنی از ویژگی ها و رابط کاربری ساده با پشتیبانی از زبان روسی بهترین راه حل است.

دانلود برنامه ClownFish https://clownfish-translator.com/

MorphVox Pro





هنگامی که مجموعه ای از قابلیت های ClownFish کافی نیست، به برنامه پیشرفته MorphVox Pro توجه کنید، که با آن می توانید تغییر صدا را به خوبی تنظیم کنید، نه تنها جلوه های از قبل آماده شده را انتخاب کنید، بلکه خود را نیز ایجاد کنید - منحصر به فرد و تکرار نشدنی.

ویژگی های اضافی عبارتند از اضافه کردن صداهای پس زمینه، تنظیم زیر و بم صدا، سرعت و تایم، کاهش نویز و بهبود کیفیت صدا.

متأسفانه، این برنامه از زبان روسی پشتیبانی نمی کند، علاوه بر این، ابزار پولی است، با این حال، شما هفت روز فرصت خواهید داشت تا از تمام ویژگی ها استفاده کنید و تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

دانلود برنامه MorphVox Pro http://screamingbee.com/Product/MorphVOX.aspx

اسکرامبی





با بازگشت دوباره به برنامه هایی با یک رابط ساده، لازم به ذکر است برنامه Scramby - که با سادگی و بی تکلف بودن آن نسبت به سیستم مورد نیاز رایانه متمایز است.

در واقع، این برنامه فقط می تواند صدا را تغییر دهد، اما در عین حال شما طیف گسترده ای از تنظیمات را خواهید داشت - هم از راه حل های آماده برای تغییر صدا و هم تنظیم خود صدا، گام و غیره.

از معایب برنامه می توان به عدم استفاده از زبان روسی و همچنین رایگان نبودن آن اشاره کرد.


دانلود برنامه Scramby http://scramby.software.informer.com/

صدای جعلی





بر خلاف همه برنامه های فوق، که قبلاً به مجموعه ای از صداهای اصلاح شده مجهز شده اند، به عنوان مثال، برای تقلید صدای میکی موس، آنها در برنامه صدای جعلی وجود ندارند - فقط اسلایدرهایی برای خود کالیبراسیون وجود دارد، یعنی فرآیند تخصیص صدای جدید به طور کامل به صورت دستی انجام می شود.

از مزایای این برنامه می توان به رابط مینیمالیستی، امکان کاهش نویز در صورت عدم وجود میکروفون با کیفیت بالا و مجوز کاملا رایگان اشاره کرد. معایب آن عدم پشتیبانی از زبان روسی است.

دانلود برنامه Fake Voice http://www.fakewebcam.com/Free-Voice-Changer-Fake-Voice.asp

AV Voice Changer Diamond





برنامه نهایی از بررسی ما، که دارای طیف گسترده ای از قابلیت ها است، که به لطف آن به عنوان یک ابزار حرفه ای قرار می گیرد.

با استفاده از تنظیمات انعطاف پذیر، می توانید با جزئیات روی تغییر صدای خود کار کنید، اما در عین حال تا حد امکان طبیعی به نظر می رسد.

این برنامه دارای 30 افکت است که با استفاده از آنها می توانید صدای خود را تغییر دهید، به عنوان مثال ایجاد افکت اکو یا تقلید صدای حیوانات مختلف.

اگر می خواهید مکالمه خود را با همکار خود با صدای پس زمینه متنوع کنید، در اینجا، دوباره، انتخاب گسترده ای از ملودی ها و صداهای مختلف وجود دارد. علاوه بر این، اگر در مکانی پر سر و صدا هستید یا میکروفون کیفیت خوبی ندارد، عملکرد کاهش نویز را فعال کنید که کیفیت صدا را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

متأسفانه این برنامه پولی است (دوره آزمایشی وجود دارد) و پشتیبانی از زبان روسی وجود ندارد.

دانلود AV Voice Changer Diamond https://mp3-player.audio4fun.com/free-audio-software.htm هر یک از برنامه های ارائه شده در مقاله ابزارهای موثری برای تبدیل کامل صدا هستند. اگر از نرم افزارهای دیگری استفاده می کنید که در مقاله گنجانده نشده است، آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.
16 اکتبر 2017 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 07:11
    تبدیل صدا یک ویژگی منحصر به فرد است که برنامه های جدید برای ما آشکار می کنند، یک گزینه بسیار مفید.
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:33
    من چندین سال از آن استفاده کردم و حتی متوجه نشدم که چنین عملکردی وجود دارد.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:36
    من اغلب از دلقک ماهی، یک برنامه تغییر صدا بسیار جالب استفاده می کردم
  4. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 22:47
    صدایی در اسکایپ درست کردم مثل آدمی که 20 سال آنجا نشسته بود