FreePrograms.me

4 شتاب دهنده محبوب بازی های کامپیوتری

4 популярных ускорителя для компьютерных игр

یک وضعیت نسبتاً متداول زمانی است که کاربر یک بازی با منابع فشرده را روی رایانه نصب می کند و در پایان شروع به کند شدن جدی می کند: به دلیل کمبود منابع سیستم ، اضافه بار رایانه ، گرم شدن بیش از حد پردازنده و کارت گرافیک و ... دلایل دیگر. در مواردی که بحثی از بهبود سخت افزار نیست، برنامه های ویژه شتاب دهنده بازی های رایانه ای به کمک می آیند.

بسیاری از ما در مورد برنامه‌های شتاب‌دهنده شنیده‌ایم که به ما امکان می‌دهند بازی را با یک کلیک سریع‌تر روی رایانه اجرا کنیم. امروزه انتخاب گسترده ای در بین این گونه برنامه ها وجود دارد و در زیر نگاهی دقیق تر به لیست محبوب ترین ابزارها خواهیم داشت.

قشر Razer



4 популярных ускорителя для компьютерных игр


یک دروگر چند منظوره که برای کار با بازی های رایانه ای طراحی شده است. یکی از ویژگی های کلیدی Razer Cortex سرعت بخشیدن به بازی ها است، اما لیست ویژگی ها به این محدود نمی شود: ذخیره و کپی کردن گزارش های تنظیمات، بررسی رایانه و بهینه سازی آن، ایجاد اسکرین شات به طور مستقیم در حین بازی، راه اندازی پخش در سرویس های محبوب، ردیابی. تخفیف در فروشگاه های آنلاین محبوب و موارد دیگر.

دانلود برنامه Razer Cortex https://www.razerzone.ru/product/software/cortex

دستیار بازی آیوبیت





یک برنامه کاملا رایگان برای اطمینان از بازی راحت. این برنامه به شما امکان می دهد فرآیندهای رایانه ای را کنترل کنید و از انتشار به موقع آنها برای سرعت بخشیدن به عملکرد بازی های رایانه ای اطمینان حاصل کنید.

اگر روی لپ تاپ بازی می کنید، شاخص های دما باید برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشند، یعنی. یک لپ تاپ ناگهانی بسیار داغ نه تنها تجربه بازی راحت را مختل می کند، بلکه می تواند عملکرد کلی آن را نیز به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد. Iobit Game Assistant به شما امکان کنترل نشانگرهای دما را می دهد و اگر یک نشانگر خاص از حد مجاز فراتر رفته باشد، به موقع به شما اطلاع می دهد.

دانلود Iobit Game Assistant https://ru.iobit.com/gameassistant/

بازی آتش





یک شتاب دهنده محبوب و کاملا رایگان بازی های رایانه ای. این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا در مورد ویژگی های فنی رایانه فکر کند و کاملاً در گیم پلی غوطه ور باشد: برنامه به طور مستقل اولویت های فرآیندها را تعیین می کند ، رایانه را تمیز و سریع نگه می دارد ، بازی ها را یکپارچه می کند ، دارای یک مدیر وظیفه داخلی است که فقط کارهایی را که می توانید با خیال راحت غیرفعال کنید، بدون نگرانی در مورد اختلال در سیستم عامل و موارد دیگر نمایش دهید.

ابزار بسیار ساده است، رابط پیچیده ای ندارد و کاملا رایگان توزیع می شود. آن را امتحان کنید و ببینید چقدر موثر است.

دانلود برنامه Game Fire http://game-fire.com/

تفکر بازی تقویت کننده





یک برنامه موثر برای به دست آوردن حداکثر عملکرد از رایانه شما برای اجرای بازی های رایانه ای با منابع فشرده که قبلاً کاملاً درست کار نمی کردند.

مدیریت برنامه بسیار راحت است - فقط باید پنجره برنامه را باز کنید و روی دکمه شروع کلیک کنید، پس از آن ابزار بلافاصله شروع به تجزیه و تحلیل منابع رایانه می کند و دستکاری های لازم را برای بهینه سازی عملکرد سیستم و راه اندازی سریع بازی های رایانه ای انجام می دهد.

دانلود Wise Game Booster http://www.wisecleaner.com/wise-game-booster.html با استفاده از شتاب دهنده های بازی، می توانید پتانسیل کامل رایانه (لپ تاپ) خود را آزاد کنید، جدیدترین بازی ها را راه اندازی و به راحتی انجام دهید. این مقاله تنها محبوب ترین ابزارها برای افزایش سرعت بازی های رایانه ای را فهرست می کند، اما این فهرست همچنان ادامه دارد. اگر از تقویت کننده های بازی دیگری استفاده می کنید که در مقاله گنجانده نشده است، آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید. 
05 سپتامبر 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 17:46
    من چندین بار از یک برنامه خوب در بازی ها استفاده کردم، FPS در واقع افزایش یافت

    برنامه های خوب در این مقاله ذکر شده است، من آن را دوست داشتم