FreePrograms.me

نرم افزار برنامه نویسی

Программы для программирования


برنامه نویسی بر چه اساسی است؟ مطمئناً بسیاری از کاربران، حتی آنهایی که در این زمینه فعالیت ندارند، می دانند که برنامه نویسی به خودی خود ارتباطی دوجانبه و نزدیک دارد با زبان های برنامه نویسی. نوشتن انواع برنامه ها بر اساس این زبان ها است. امروزه بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف وجود دارد. و برای هر زبان حداقل چندین برنامه وجود دارد که در آنها برنامه های آینده ایجاد می شود.

اگر به فکر شروع یادگیری برنامه نویسی هستید، احتمالاً شروع به جستجوی پاسخ این سؤال خواهید کرد: بهترین زبان برای شروع یادگیری چه زبانی است و چگونه آن را به بهترین نحو انجام دهید؟ پاسخ به سوال اول بسیار دشوار است، زیرا همه چیز به شما و زمینه فعالیتی که قصد دارید دانش کسب شده خود را در آن به کار ببرید، بستگی دارد. و مشاوره عملی در مورد انتخاب خود زبان و برنامه آموزشی توسط آموزشگاه برنامه نویسی به شما داده خواهد شد بوت کمپ کد نویسی البروس

در اینجا، در زیر، ما سعی می کنیم مجموعه کوچکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی و برنامه های کار با آنها را ایجاد کنیم.

بنابراین، احتمالاً یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی، زبان C است. بسیاری از برنامه نویسان آن را کوچک، سریع و در عین حال بسیار قدرتمند توصیف می کنند. اما این زبان دارای معایبی نیز بود که به مرور زمان در عمل بیشتر و بیشتر به چشم آمد.

به همین دلیل زبان C با زبان برنامه نویسی C++ جایگزین شد. بسیاری از اپلیکیشن ها و برنامه های مدرن به این زبان ساخته شده اند. به عنوان مثال: مرورگرهایی مانند گوگل کروم и موزیلا فایرفاکس به طور خاص در C++ نوشته شده است.

او در رشته های کامپیوتر و علوم اطلاعات زبان های C و C++ را در دانشگاه ها می خواند. اگر تصمیم دارید برنامه نویسی را جدی بگیرید، این دو زبان برای این منظور ایده آل هستند. و برای یادگیری مؤثر، برنامه‌نویسی و توسعه چیزی به این زبان‌ها، می‌توانید از برنامه Visual Studio Express استفاده کنید که می‌توانید آن را از وب‌سایت دانلود کنید. https://www.visualstudio.com/ru-ru/products/visual-studio-express-vs.

ایده آل برای برنامه نویسان مبتدی زبان پایتون. این زبان یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. برخی از سایت های مدرن و بسیار محبوب به این زبان کار می کنند. محبوبیت زبان پایتون به تازگی به دست آمده است. شما می توانید محیط توسعه یکپارچه این زبان برنامه نویسی را از وب سایت ما دانلود کنید.

اگر می خواهید خودتان را در زمینه توسعه وب سایت امتحان کنید، بدون زبان برنامه نویسی PHP نمی توانید این کار را انجام دهید. یادگیری این زبان بسیار آسان است. برای کار با این زبان می توانید از محیط تخصصی NetBeans استفاده کنید که از وب سایت قابل دانلود است. https://netbeans.org/downloads/index.html.

یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب و محبوب امروزه زبان جاوا است. اعتقاد بر این است که برنامه ای که به این زبان نوشته شده است را می توان در هر جایی اجرا کرد. زبان جاوا برای توسعه برنامه های کاربردی سازمانی و بازی های ویدئویی استفاده می شود. با استفاده از کیت توسعه رایگان Java SE می توانید برنامه هایی را به این زبان توسعه دهید. می توانید آن را در وب سایت دانلود کنید http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index.html.

می توانید لیست زبان های برنامه نویسی را ادامه دهید و برنامه هایی را برای برنامه نویسی در آنها نام ببرید. اما تعداد زیادی زبان برنامه نویسی و حتی برنامه های برنامه نویسی بیشتر وجود دارد. زبان های توضیح داده شده در این مقاله از محبوب ترین زبان ها هستند. همچنین فراموش نکنید که زبان های برنامه نویسی عالی دیگری نیز وجود دارند. به عنوان مثال روبی یا پاسکال. بر همین اساس برنامه های ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

امروزه برنامه های بسیار زیادی برای تسلط بر زبان های مختلف وجود دارد. https://elbrusboot.camp/ اگر به تازگی برنامه نویسی را شروع کرده اید، زبان ها و برنامه های برنامه نویسی در آنها ارائه شده در اینجا برای شما مفید خواهد بود.

23 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 19:38
    انتخاب سایت ها و لیست برنامه ها بد نیست. فکر می کنم برای برنامه نویسان مفید باشد.