FreePrograms.me

نحوه بازیابی Yandex.Browser

Как восстановить Яндекс.Браузер

Yandex.Browser یک مرورگر وب محبوب است که بر اساس مرورگر گوگل کروم ایجاد شده است که به دلیل طراحی رابط کاربری شیک، سادگی و سرعت عملکرد و همچنین سیستم امنیتی بهبود یافته ای که کاربر را از دسترسی به کلاهبرداری جلوگیری می کند، محبوبیت زیادی به دست آورده است. سایت های. امروز در مورد بازیابی این مرورگر وب صحبت خواهیم کرد.

به عنوان یک قاعده، با بازیابی مرورگر، منظور کاربران عادی سازی عملکرد آن یا بازیابی تنظیمات قبلی مشخص شده توسط کاربر است.

گزینه 1: بازیابی عملکرد عادی مرورگر



اگر مرورگر Yandex شما به درستی کار نمی کند و می خواهید عملکرد عادی آن را بازیابی کنید، باید آن را به طور کامل دوباره نصب کنید.

  1. اول از همه، شما باید مرورگر را از رایانه خود حذف کنید. برای انجام این کار، منو را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "برنامه ها و ویژگی های".

    Как восстановить Яндекс.Браузер


  2. در لیست برنامه های نصب شده، مرورگر Yandex را پیدا کنید، روی آن راست کلیک کنید و مورد را در منوی زمینه که ظاهر می شود انتخاب کنید. «آموزش».



  3. مراحل حذف را کامل کنید. هنگامی که حذف کامل شد، باید کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.

  4. حذف نصب کامل شده است، به این معنی که می توانید آخرین نسخه مرورگر را دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، پیوند انتهای مقاله را به وب سایت رسمی توسعه دهنده دنبال کنید و فایل نصب را دانلود کنید.



  5. فایل نصب را اجرا کنید و نصب مرورگر وب را در رایانه خود تمام کنید. از این به بعد مرورگر باید به درستی کار کند.


گزینه 2: تنظیمات قبلی مرورگر را بازیابی کنید



به دلایل مختلف ممکن است تنظیمات مرورگر وب شما به طور ناگهانی تغییر کند، به عنوان مثال، در نتیجه نصب یک برنامه در رایانه شما، موتور جستجوی پیش فرض تغییر کرده است.

در این شرایط، چندین گزینه دارید: استفاده از عملکرد بازیابی ویندوز، حذف نمایه فعلی و همگام سازی مرورگر (اگر قبلاً از این عملکرد استفاده کرده اید) و همچنین حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و تنظیم مجدد تنظیمات مرورگر.

روش 1: کامپیوتر خود را بازیابی کنید



سیستم عامل ویندوز ابزار ویژه ای را ارائه می دهد که برای عادی سازی عملکرد رایانه طراحی شده است که به شما امکان می دهد سیستم را به لحظه ای بازگردانید که همه چیز به درستی کار می کرد. به ویژه، اگر مثلاً چند هفته پیش Yandex.Browser به طور معمول کار می کرد، این ابزار برای بازیابی تنظیمات مرورگر وب کاملاً مناسب است.

توجه شما را به این واقعیت جلب می کنیم که اگر قبلاً عملکرد همگام سازی را فعال کرده اید، تمام تنظیمات مشخص شده به سرورهای Yandex ارسال می شود، به این معنی که پس از انجام یک بازگشت سیستم، مرورگر با حساب شما همگام می شود و تنظیمات جدید هنوز برمی گردند این روش تنها در صورتی قابل استفاده منطقی است که همگام سازی در مرورگر Yandex غیرفعال باشد.


  1. برای انجام این کار، منو را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "بهبود".



  2. بخش را باز کنید "اجرای بازیابی سیستم".



  3. پس از مدتی، نقاط بازگشتی موجود روی صفحه نمایش داده می شود که از بین آنها باید یکی را انتخاب کنید که تاریخ آن مطابق با زمانی است که به نظر شما مرورگر به طور معمول کار می کرد. یک نقطه را انتخاب کنید و فرآیند بازیابی را شروع کنید.


[لطفاً توجه داشته باشید که روند بازیابی ممکن است زمان زیادی طول بکشد - همه چیز به مدت زمانی که نقطه بازگشت را انتخاب کرده اید بستگی دارد. آماده باشید که کامپیوتر چندین ساعت طول بکشد تا کامل شود.


پس از اتمام بازیابی سیستم، عملکرد مرورگر را بررسی کنید - تمام تنظیمات قبلی باز خواهند گشت.

روش 2: حذف نمایه و همگام سازی با حساب



فرض کنید مرورگر شما به طور ناگهانی تنظیمات قبلی خود را از دست داده است - برنامه های افزودنی نصب شده، تنظیمات کاربر، رمزهای عبور ذخیره شده و سایر اطلاعات. این ممکن است نشان دهنده مشکلی در فایل نمایه مرورگر Yandex در رایانه باشد - تغییر کرده یا آسیب دیده است.

در این صورت، می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های همگام‌سازی، سعی کنید مشکل را حل کنید، اما، البته، این روش تنها در صورتی مفید خواهد بود که قبلاً از این عملکرد برای ذخیره‌سازی ابری تمام پارامترهای مرورگر وب استفاده کرده باشید.

  1. ابتدا باید فایل نمایه مرورگر فعلی خود را حذف کنید. برای انجام این کار، Yandex.Browser را راه اندازی کنید و سپس به بخش بروید "تنظیمات".



  2. بلوک را پیدا کنید "نمایه های کاربر" و روی دکمه کلیک کنید "حذف نمایه".



  3. تایید حذف نمایه



  4. مرورگر به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود، اما کاملا خالی خواهد بود - از آنجایی که ما نمایه کاربر را حذف کردیم، هنوز تنظیماتی در آن وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عملکرد همگام سازی را فعال کنید تا تمام پارامترها از سرورهای Yandex به مرورگر وب شما منتقل شوند. برای انجام این کار، روی دکمه منوی مرورگر کلیک کرده و به بخش بروید "هماهنگ سازی".



  5. پنجره ای روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید وارد شوید که نام کاربری و رمز عبور و Yandex را نشان می دهد.



  6. در نهایت بر روی دکمه کلیک کنید "فعال کردن همگام سازی".




روش 3: بازیابی دستی پارامترها



این مرحله به این معنی است که شما بطور روشمند و کاملاً مستقل تمام تنظیمات تغییر یافته را برمی گردانید.

مرحله 1: نرم افزاری را که تنظیمات مرورگر را تغییر می دهد حذف کنید

اگر موتور جستجوی مرورگر تغییر کرده باشد و هنگام راه‌اندازی، صفحه اصلی سایتی که شما تعیین نکرده‌اید باز شود، تقریباً به طور کامل ممکن است که به دلیل بی‌احتیاطی شما، برنامه‌ای روی رایانه شما نصب شده باشد که تنظیمات آن را تغییر می‌دهد. مرورگرهای وب

  1. منو را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "برنامه ها و ویژگی های".



  2. لیست برنامه ها را با دقت مطالعه کنید. اگر لیست حاوی نرم افزارهایی مانند "Sputnik Mail.ru" و برنامه های مشابه باشد، باید حذف شوند و در واقع، این روش نه از طریق "کنترل پنل" بلکه با استفاده از برنامه انجام می شود. Revo Uninstaller – اگر فایل‌های این برنامه‌ها در رایانه باقی بمانند، حذف ممکن است موفقیت‌آمیز نباشد.

  3. هنگامی که حذف همه این برنامه ها کامل شد، مطمئن شوید که کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. به احتمال زیاد، این تنظیمات اصلی مرورگر را برنمی‌گرداند، اما اکنون هر بار تغییر نخواهند کرد.


مرحله 2: برنامه های افزودنی را حذف کنید

تنظیمات مرورگر همچنین می تواند تحت تأثیر برنامه های افزودنی نصب شده در مرورگر قرار گیرد. بنابراین، حتما لیست افزونه های نصب شده را بررسی کرده و موارد مشکوک را حذف کنید.

  1. برای انجام این کار، منوی Yandex.Browser را باز کنید و به بخش بروید "اضافی".



  2. لیستی از افزونه های مرورگر روی صفحه ظاهر می شود. هر افزونه‌ای را که استفاده نمی‌کنید غیرفعال کنید.




مرحله 3: تنظیمات مرورگر خود را بازنشانی کنید

اکنون تنظیمات مرورگر را می توان به حالت اولیه خود بازگرداند، اما تمام تنظیمات، اگر قبلاً توسط شما تنظیم شده بودند، نیز حذف می شوند.

  1. تنظیمات مرورگر خود را باز کنید. به پایین صفحه بروید و روی دکمه کلیک کنید "نمایش تنظیمات پیشرفته".



  2. به پایین صفحه بروید و روی آخرین دکمه کلیک کنید - "بازنشانی تنظیمات".



  3. قصد خود را برای بازنشانی تنظیمات تأیید کنید.



  4. از این مرحله به بعد، تنظیمات بازنشانی می شوند و اکنون می توانید به یادگیری مجدد مرورگر بروید و دقیقاً تنظیمات و برنامه های افزودنی مورد نیاز خود را اضافه کنید.


لطفاً توجه داشته باشید که اگر پس از تمام اقدامات انجام شده، به عنوان مثال، مرورگر همچنان به سایت های تبلیغاتی هدایت می شود، می توانیم نتیجه بگیریم که فعالیت ویروسی در رایانه شما وجود دارد که بر عملکرد مرورگر تأثیر می گذارد. در این صورت، باید سیستم را با استفاده از آنتی ویروس یا یک ابزار ویژه اسکن کنید Dr.Web CureIt. اگر در پایان اسکن، فعالیت ویروس در رایانه شناسایی شد، باید آن را از بین ببرید و سپس رایانه را مجدداً راه اندازی کنید.
اگر نظری در مورد مقاله دارید حتما در نظرات بنویسید.
11 مه 2017 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آلکسی
    آلکسی
    18 مارس 2018 16:41 ب.ظ
    من قبلاً امروز برای شما نوشتم که به طور تصادفی تمام رمزهای عبور وب سایت و غیره را از رایانه همسرم حذف کردم، سپس همه چیز خوب پیش رفت، فکر کردم شما آن را درست کرده اید، اما اکنون می خواهم از شما تشکر کنم، اما دوباره چیزی وجود ندارد
  2. کیت.15
    20 مارس 2018 10:16 ب.ظ
    آندری، سلام. متأسفانه، سایت ما متعلق به Yandex نیست، اما اگر مشکل خود را تا حد امکان با جزئیات توضیح دهید، ما سعی خواهیم کرد به شما در حل مشکل کمک کنیم.
  3. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:51
    ظهر بخیر، می خواهم از شما برای چنین مقاله واضحی تشکر کنم! من اولین بار موفق به بازیابی آن شدم! 
  4. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 14:35
    خیلی جالب است که شما مقالات زیادی در مورد مرورگر محبوب Yandex من دارید.
  5. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:35
    وای، این مقاله می گوید که چگونه مرورگر را بازیابی کنم، من حتی نمی توانستم تصور کنم چگونه این کار را انجام دهم