FreePrograms.me

Velcom: غیرفعال کردن پست صوتی

Velcom: отключение голосовой почты

Velcom یک اپراتور تلفن همراه است که مزایا و معایب خود را دارد. مانند سایر خدمات مشابه، Velcom برخی از خدمات را به طور پیش فرض بلافاصله پس از اتصال به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از این خدمات "پست صوتی" است که ماهیت آن ارسال پیام های صوتی برای کاربر در مورد تماس های دریافتی در زمانی که شماره تلفن شما مشغول است، قطع شده یا از پوشش تلفن همراه خارج است. برخی از این سرویس خوششان می آید، برخی دیگر نه. اگر این سرویس را دوست ندارید، می‌خواهید آن را غیرفعال کنید، اما نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، اکنون نحوه انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم. غیرفعال کردن سرویس پست صوتی
مانند تمام سرویس های دیگر، پست صوتی را می توان با استفاده از یک فرمان خاص USSD غیرفعال کرد. برای انجام این کار، با تلفن همراه خود شماره گیری کنید * 441 * 1 #دکمه تماس، سپس روی صفحه کلید خود فشار دهید شماره 1.

پس از انجام این مراحل، سرویس پست صوتی به طور کامل غیرفعال می شود. مجموع
همانطور که می بینید، غیرفعال کردن پست صوتی در Velcom بسیار ساده است. دانشی را که به دست آورده اید با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و هرگز گروگان اپراتورهای تلفن همراهی نباشید که خدمات غیرضروری را برای شما تحمیل می کنند.
14 مارس 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:26
    پست صوتی خاموش شد! همه چیز درست شد! عالی) 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:46
    غیرفعال کردن سرویس آسان‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم، متشکرم