FreePrograms.me

Ummy Video Downloader - برنامه ای برای دانلود فیلم ها از میزبانی ویدیوی یوتیوب

Ummy Video Downloader  - приложение для загрузки видео с видеохостинга Youtube
این برنامه به شما امکان دانلود یک فایل ویدئویی را می دهد، اما در صورت درخواست، برنامه می تواند تنها فایل صوتی موجود در کلیپ ویدئویی را ذخیره کند. در پایان مراحل ذخیره، کاربر قادر خواهد بود به طور مداوم، بدون استفاده از اتصال به اینترنت، به ویدیوها یا آهنگ های موسیقی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت رضایت دهد. پوسته بصری برنامه کاملاً ساده و راحت است و شامل تنظیمات غیر ضروری و توابع استفاده نشده نیست. بنابراین استفاده از Ummy Downloader بسیار راحت و کاربردی است.
  1. برای دانلود کلیپ ویدیویی کافیست لینک را در سرویس یوتیوب کپی کرده و در قسمتی که برای این کار در نظر گرفته شده در پنجره اصلی برنامه اضافه کنید.

    Ummy Video Downloader  - приложение для загрузки видео с видеохостинга Youtube


  2. پس از افزودن لینک، باید فرمت مورد نظر خود را برای دانلود محتوا انتخاب کنید.



  3. بعد، دکمه " را فشار دهیددانلود".




برنامه Ummy Video Downloader تمام اقدامات دیگر را به تنهایی انجام می دهد.

با استفاده از این ابزار، دانلود فیلم و استخراج فایل های صوتی به قدری آسان شده است که حتی یک مبتدی نیز از عهده آن بر می آید. لازم به ذکر است که سرویس یوتیوب امکان دانلود صدا را تنها با سرعت 256 کیلوبایت بر ثانیه می دهد. ویدیوهایی که کاربر آپلود کرده است به طور خودکار به "نماهنگ های من". در صورت لزوم، می توانید با تغییر دادن آن در تنظیمات برنامه، پوشه ذخیره فایل ها را خودتان انتخاب کنید. توسعه دهنده این برنامه به طور ویژه بخشی را در وب سایت رسمی ایجاد کرده است که در آن هر کاربری که با مشکلات فنی روبرو می شود می تواند برای مشاوره رایگان درخواست دهد. ، و همچنین ایده درخشان خود را ارائه دهید یا یک بررسی مثبت یا منفی بنویسید.



همچنین پوسته بصری برنامه از تعداد زیادی زبان پشتیبانی می کند و هر کاربر برنامه می تواند گزینه زبانی مناسب برای خود انتخاب کند. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس قابل استفاده است. برای جلوگیری از هر گونه خطای غیر منتظره، توصیه می شود قبل از استفاده از برنامه، دیسک خود را از فایل های غیر ضروری پاک کنید تا از فضای خالی برای دانلود اطمینان حاصل کنید. Ummy Video Downloader را از وب سایت رسمی دانلود کنید http://ummydownloader.com/ummy/UmmyVD_setup.exe?uid=c229069cf92ec1a8b166da7bde66c4dc
19 نوامبر 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:06

    من فایل ویدیویی را در این پلتفرم آپلود کردم و از نتیجه بسیار راضی هستم