FreePrograms.me

Roboot64.exe - این فایل چیست؟

Roboot64.exe - что это за файл?

موضوع این است که فایل هایی با پسوند exe فایل های اجرایی هستند. و بدافزارها و بدافزارها اغلب به عنوان این نوع فایل ها پنهان می شوند. ویروس های کامپیوتری. شناسایی ویروسی که به عنوان فایلی از این نوع پنهان شده است همیشه آسان نیست، اما می توان آن را انجام داد. ما امروز به شما خواهیم گفت که فایل roboot64.exe چیست و چگونه می توانید متوجه شوید که آیا واقعی است یا ویروسی. طبق اطلاعات رسمی، فایل roboot64.exe یک نوع فایل اجرایی است. این فایل مستقیماً با Systweak Advanced System Optimizer مرتبط است و برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است.

مانند هر فایل مشابه، این فایل باید در پوشه سیستم سیستم عامل قرار داشته باشد. اغلب این پوشه System32 است. اگر roboot64.exe در مکان دیگری قرار دارد، حتما آن را با یک برنامه آنتی ویروس با کیفیت بالا بررسی کنید یا ابزار درمانی Dr.Web CureIt. اگر برنامه آنتی ویروس شما فایل های مشکوکی با پسوند exe پیدا کرد، آن ها را حذف کنید. و بعد از آن مطلوب است رجیستری سیستم را پاک کنید.
15 مه 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لیوبانیا
    27 جولای 2016 20:41
    اما من این فایل را در پوشه system64 پیدا کردم نه 32.
    آیا این ویروس است یا باید آن را به حال خود رها کنم؟
  2. کیت.15
    28 جولای 2016 09:34
    Lyubanya پوشه اسمش System64 هست یا SysWOW64؟

    شما نباید خودتان فایل را حذف کنید، اما هیچ چیز مانع از اسکن ویروس ها با استفاده از آنتی ویروس یا ابزار درمانی Dr.Web Cureit نمی شود.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:56
    هر ویروسی را می توان به عنوان یک exe مبدل کرد، بنابراین اگر به این برنامه اطمینان ندارید، بهتر است آن را دانلود نکنید