FreePrograms.me

فایل Audiodg.exe چیست؟

Что представляет собой  файл Audiodg.exe?

چنین فایل هایی در مدیر وظیفه به عنوان فرآیند نشان داده می شوند. تشخیص آنها بسیار آسان است زیرا دارای پسوند exe هستند. و البته چنین فایل هایی در سیستم عامل های خانواده ویندوز یافت می شوند. امروز در مورد فایل Audiodg.exe صحبت خواهیم کرد. سوالات زیادی در رابطه با فایل های اجرایی به یک دلیل خوب وجود دارد. واقعیت این است که بسیاری ویروس های کامپیوتری خود را به عنوان این نوع فایل پنهان می کنند و به رایانه شما آسیب می رسانند.

فایل اصلی Audiodg.exe در پوشه سیستم ویندوز قرار دارد C: \ Windows \ System32. اندازه های بسیار کوچکی دارد که می تواند تا چند صد بایت متغیر باشد. وظیفه اصلی این فایل افزودن افکت های صوتی مختلف است.

فایل‌های اجرایی سیستم مخرب نیستند، اما همانطور که در بالا ذکر شد، بدافزارها می‌توانند مانند آن‌ها ظاهر شوند. اگر فایل Audiodg.exe در پوشه سیستم قرار نداشته باشد، می توان استدلال کرد که مخرب است. در این مورد، باید حذف شود و رایانه با ابزارهای آنتی ویروس با کیفیت بالا بررسی شود، به عنوان مثال، ابزار درمانی Dr.Web CureIt. Audiodg.exe یکی از چندین فایل سیستمی سیستم عامل ویندوز است. اگر در مورد Audiodg.exe موجود در رایانه خود شک دارید، از نکات ارائه شده در مقاله برای بررسی صحت این فایل استفاده کنید.
15 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:04
    مقاله مفید! همه چیز با جزئیات کامل توضیح داده شد! متشکرم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:24
    من فایل ها را از exe دانلود نمی کنم زیرا ممکن است ویروس وجود داشته باشد، اما می توانید مقالات این سایت را مطالعه کنید