FreePrograms.me

نصب Xexmenu برای Xbox 360

Устанавливаем Xexmenu для Xbox 360

امروزه بازی های محبوبی هم برای کامپیوتر و هم برای کنسول های بازی ساخته می شوند. و یکی از محبوب ترین کنسول های بازی Xbox 360 است. میلیون ها کاربر روی آن بازی می کنند. امروز به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید این کنسول بازی را با نصب پوسته Xexmenu بر روی آن کمی بهبود بخشید. Xexmenu پوسته ای برای کنسول بازی Xbox 360 است که به شما امکان می دهد در آینده بازی ها را از هر رسانه ای راه اندازی کنید. این پوسته دارای یک داخلی است مدیر پرونده و همچنین به لطف آن به شما امکان می دهد بازی هایی با پسوند ".xex" اجرا کنید.

بنابراین، اجازه دهید نگاهی به فرآیند نصب Xexmenu بیندازیم. اول از همه، باید برای رسانه ها نوشته شود. و باید آن را یادداشت کنید در فرمت iso. این روش را می توان با استفاده از برنامه هایی انجام داد که تصاویر فایل را با فرمت iso ضبط می کنند، به عنوان مثال، UltraISO.

فرض کنید یک فایل را روی دیسک رایت کرده اید. پس از این کار، باید کنسول بازی را راه اندازی کنید و دیسک را در آن قرار دهید. ما فایل ضبط شده روی دیسک را اجرا می کنیم. برای این کار باید بر روی " کلیک کنیدشروع به نمایش کنید".
Устанавливаем Xexmenu для Xbox 360


بعد جستجو کنید و برگه را باز کنیددی وی دیدر اینجا محتویات Xexmenu را می یابیم که روی دیسک نوشته شده بود. ما در اینجا به دنبال پوشه ای با نام می گردیم. کد 9999. روی این پوشه با دکمه ضربدر (روی جوی استیک) کلیک کنید و یک پنجره اضافی در سمت راست ظاهر می شود. ما به دنبال مورد "کپی کردن"و با دکمه " روی آن کلیک کنیدА"روی جوی استیک.


حالا بیایید به بخش "Hdd1:\Content". در اینجا پوشه را با صفر باز می کنیم و فایل کپی شده را در آن قرار می دهیم. برای این کار دکمه روی جوی استیک را فشار دهید "Y"و مورد را انتخاب کنید"چسباندنتنها کاری که باید انجام شود این است که منتظر بمانید تا فرآیند کپی کامل شود.
پس از تمام مراحل ارائه شده در این مقاله، Xexmenu نصب خواهد شد. و در راه اندازی سریع کنسول شما قرار دارد.

Xexmenu را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید http://xbox360new.ru/file/XEXmenu1.2%20live.rar
20 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:50
    Xexmenu را خیلی راحت نصب کرد! همه چیز عالی کار می کند! متشکرم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:43
    من مدت زیادی است که ایکس باکس بازی نکرده ام، اما به لطف این مقاله بالاخره یک منوی جدید را بازی و همچنین دانلود خواهم کرد.

    من مدت زیادی است که ایکس باکس بازی نکرده ام، اما به لطف این مقاله بالاخره یک منوی جدید را بازی و همچنین دانلود خواهم کرد.