FreePrograms.me

MSI LiveUpdate یک به روز رسانی سیستم قدرتمند است

MSI LiveUpdate - мощная программа для обновлений системы

سالانه چند بازی رایانه ای منتشر می شود؟ البته تعداد زیادی. و گاهی اوقات رایانه ای که در همان سال یک بازی منتشر می شود با پارامترهای خود با آن هماهنگ نمی شود. به همین دلیل است که گیمرهای مشتاق رایانه های بازی را جمع آوری می کنند و برخی بلافاصله لپ تاپ یا رایانه های شخصی بازی می خرند. و یکی از بهترین دستگاه ها برای این منظور کامپیوترهای MSI هستند. اما این شرکت نه تنها رایانه تولید می کرد. ابزارهای مفیدی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از این برنامه ها MSI LiveUpdate است. و اکنون در مورد این برنامه به شما خواهیم گفت.

ارزش این را دارد که فوراً بگوییم که نه تنها در رایانه های MSI کار می کند. تقریباً بر روی هر رایانه ای با آن می توان استفاده کرد سیستم عامل ویندوز را نصب کرد.

خب این برنامه چیکار میکنه؟ این ابزار برای به روز رسانی در نظر گرفته شده است. با استفاده از آن می توانید بایوس، درایورها، سیستم عامل درایوهای نوری و البته به روز رسانی کنید. ابزارهای MSI که بر روی رایانه شما نصب شده اند.

Live Monitor که بخشی از مجموعه نرم افزار MSI LiveUpdate است، به طور مداوم جدیدترین ها را رصد می کند به روز رسانی درایور، BIOS و غیره. با تشکر از این، کاربر به سرعت در مورد به روز رسانی های لازم مطلع می شود. امروزه برنامه های زیادی وجود دارند که به به روز رسانی سیستم شما کمک می کنند. سعی کنید از بسته نرم افزاری MSI LiveUpdate ایجاد شده توسط برند استفاده کنید.

MSI LiveUpdate را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-2761-msi-liveupdate-2.html دانلود کنید
07 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:17
    به لطف این برنامه، به روز رسانی ها بسیار سریع و کارآمد اتفاق می افتد! من توصیه می کنم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:58
    من مدت زیادی است که از این برنامه استفاده می کنم، خودم را به روز می کنم، سیستم عامل همه چیز خوب کار می کند