FreePrograms.me

فایل MSCOMCTL.OCX برای ویندوز

Файл MSCOMCTL.OCX для Windows

تقریباً همه کاربران در مورد این فایل ها فقط زمانی یاد می گیرند که هنگام راه اندازی یک برنامه، برنامه یا بازی خطایی ظاهر شود - "فایل ***.dll پیدا نشد...". این تنها یکی از این خطاها است و انواع مختلفی از آنها وجود دارد. و برای رفع چنین خطایی کافیست فایل DLL گم شده را دانلود کرده و در محل مورد نیاز قرار دهید. فقط به شما یادآوری می کنیم که اغلب خطاهای مرتبط با کتابخانه DLL زمانی ظاهر می شوند که فایل خاصی آسیب دیده باشد. به عنوان مثال، اگر خطای زیر "MSCOMCTL.OCX یا یکی از وابستگی های آن به درستی ثبت نشده است: یک فایل گم شده یا نامعتبر است" در رایانه شما ظاهر می شود، فقط باید این فایل را دانلود کرده و در پوشه سیستم قرار دهید.

همچنین می خواهم توجه داشته باشم که فایل MSCOMCTL.OCX به اشیاء فناوری رابط COM اشاره دارد. و چنین اشیایی اغلب نامیده می شوند کنترل های ActiveX. این عناصر برنامه های کوچکی هستند که در برخی از برنامه ها یا در وب سایت ها استفاده می شوند.

بی جهت نیست که به فایل های کتابخانه DLL اشاره کردیم. فقط اولی و دومی علائم خطا و اصلاحات یکسانی دارند. خطرناک ترین چیز هنگام دانلود چنین فایل هایی این است که به جای آنها می توانید با ویروس های رایانه ای برخورد کنید. بنابراین، شما باید فقط از منابع معتبر دانلود کنید. از ما می توانید فایل MSCOMCTL.OCX را بدون ترس از ویروسی شدن دانلود کنید. پس از نصب، حتما سیستم را ریستارت کنید تا تغییرات اعمال شوند.

MSCOMCTL.OCX را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.dll.ru/dll/11821.html دانلود کنید
08 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:15
    خطا رو خیلی راحت رفع کردم! مقاله خوب و واضح است! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:57
    من مدت زیادی است که چیزی در مورد این فایل نشنیده ام، اما معلوم است که یک خطای بزرگ با آن دارم.