FreePrograms.me

فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll را دانلود کنید

Скачиваем файл  ubiorbitapi_r2_loader.dll

امروز در مورد فایل های نوع dll صحبت خواهیم کرد. چنین فایل هایی را کتابخانه پیوند پویا می نامند. همه برنامه های نصب شده دارای کتابخانه پیوند پویا هستند. اغلب کاربران با مشکل زیر مواجه می شوند: هنگام راه اندازی یک برنامه یا بازی تازه نصب شده، خطایی ظاهر می شود که نشان می دهد این برنامه راه اندازی نمی شود زیرا برخی از فایل های dll در رایانه وجود ندارد. امروز یک خطای مربوط به فایل را بررسی خواهیم کرد ubiorbitapi_r2_loader.dll. اغلب، این خطا پس از راه اندازی یک برنامه خاص ظاهر می شود و فرم متن زیر را دارد:برنامه شروع نمی شود زیرا فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll در سیستم وجود ندارد. دوباره این برنامه را نصب کنید".

البته می توانید دوباره برنامه را نصب کنید. اما تعداد کمی از مردم مایل به انجام این کار هستند، زیرا ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اغلب، خطاهای این ماهیت به روش دیگری حل می شود، که می تواند برای خطاهای مرتبط با سایر فایل های dll نیز استفاده شود.

اگر با خطایی از این نوع مواجه شدید، این مراحل را دنبال کنید. ابتدا باید فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll را دانلود کنید. به هر حال، این لحظه بسیار مهم است. واقعیت این است که اینترنت پر از سایت های مختلفی است که امکان دانلود انواع کتابخانه های پویا را ارائه می دهند. و اغلب در چنین سایت هایی می توانید انتخاب کنید یک سری ویروس. بنابراین، بهتر است فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll را با استفاده از لینکی که در انتهای مقاله قرار داده شده است، از وب سایت ما دانلود کنید.

پس از دانلود فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll باید آن را در پوشه بازی یا برنامه ای که خطا می دهد قرار دهید. اگر این کمکی نکرد، باید فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll را در پوشه سیستم، یعنی در پوشه System32 (برای سیستم های 32 بیتی) و در پوشه SysWOW64 (برای سیستم های 64 بیتی) قرار دهید. اگر سیستم 32 بیتی دارید، باید به درایو C بروید، سپس به پوشه ویندوز بروید و فایل dll را اینجا در پوشه System32 قرار دهید. اگر نسخه 64 بیتی سیستم عامل دارید، ابتدا به درایو C بروید، سپس به پوشه ویندوز و در اینجا فایل dll را در پوشه SysWOW64 قرار دهید. پس از انجام صحیح مراحل فوق باید سیستم را راه اندازی مجدد کنید، و بازی یا برنامه ها باید به طور معمول راه اندازی و کار کنند. فقط چند دقیقه طول می کشد تا خطای مربوط به فایل ubiorbitapi_r2_loader.dll را برطرف کنید.
12 جولای 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سرگئی
    8 اکتبر 2015 04:39
    عوضی ها، در یک کلام این فایل را دانلود نکنید، کلی برنامه نصب می کند!!!
  2. آناتولی
    13 دسامبر 2015 13:01
    وااااای خوبه
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:45
    من می ترسم چیزی را در پوشه sis کپی کنم) چه می شود اگر کل کامپیوتر را خراب کنم ...