FreePrograms.me

بررسی سرعت تایپ صفحه کلید با استفاده از خدمات آنلاین

Проверяем скорость набора текста на клавиатуре с помощью онлайн-сервисов

برخی از افراد با سرعت زیادی روی صفحه کلید تایپ می کنند، در حالی که برخی دیگر به سختی می توانند انگشتان خود را روی آن حرکت دهند. همه چیز به کاربری بستگی دارد که متن را تایپ می کند. خوب، اگر علاقه مند به دانستن سرعت تایپ خود روی صفحه کلید هستید، برای این کار می توانید از برنامه های ویژه یا خدمات آنلاین استفاده کنید که به شما امکان می دهد کار خود را انجام دهید. در هر مرورگر مدرن. امروز ما در مورد خدمات آنلاین از این نوع صحبت خواهیم کرد. حدس زدن اینکه تعداد زیادی از چنین خدماتی ایجاد شده است دشوار نیست. بنابراین، ما با کیفیت ترین و محبوب ترین آنها را در نظر خواهیم گرفت.

انفرادی آنلاین


بسیاری از افراد با برنامه توسعه مهارت های تایپ روی صفحه کلید آشنا هستند که سولو نامیده می شود. عملکرد گسترده ای دارد و می توانید سرعت تایپ خود را آزمایش کنید. اگر نمی خواهید برنامه را نصب کنید، می توانید از سرویس آنلاین استفاده کنید. طرح صفحه کلید مورد نیاز خود را انتخاب کنید و تست سرعت را شروع کنید.

به وب سایت Solo بروید

FastFingers


آیا از خدمات قبلی ناراضی هستید؟ سپس می توانید از سرویس دیگری استفاده کنید که برای بررسی سرعت تایپ شما نیز بسیار خوب است. با دنبال کردن لینک، به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید بلافاصله آزمون را شروع کنید. یک دقیقه به شما داده می شود و یک متن به طور تصادفی انتخاب شده است.

 به وب سایت FastFingers بروید 

خط شکسته


اصل این سرویس بسیار شبیه به قبلی است. همچنین پیشنهاد می کند متن را در یک دقیقه تایپ کنید. پس از این، نتایج آزمایش به شما ارائه می شود. اما برخلاف سرویس قبلی، متنی که در اینجا تایپ می کنید معنای معنایی دارد.

به وب سایت Cursive Writing بروید

همه 10


خوب، اگر می خواهید گواهینامه ای با نتایج خود (البته در نسخه الکترونیکی) از سرعت تایپ دریافت کنید، باید از سرویس All 10 در اینجا نیز از شما خواسته می شود تا یک قطعه متن را تایپ کنید و بر اساس تایپ کردن نتایج به شما یک مکان در رتبه بندی اختصاص داده شده است. میانگین سرعت و درصد خطاهای ایجاد شده نیز نشان داده شده است.

 رفتن به وب سایت همه 10 برای بررسی سرعت تایپ صفحه کلید خود، می توانید از خدمات آنلاین ویژه استفاده کنید. و محبوب ترین و با کیفیت ترین آنها اجازه می دهد سرعت تایپ بالا را یاد بگیرید.
02 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:38
    برنامه باحال سرعت تایپ با کیبورد خیلی بالا بود! متشکرم! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 23:48
    برنامه باحال قبلاً سایتی وجود داشت که باید متن را تایپ می کردید و از این طریق با استفاده از ماشین تحریر در مسابقات شرکت می کردید. به من یادآوری می کند)
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:48
    معلوم شد من در تایپ خیلی سریع روی صفحه کلید بد نیستم