FreePrograms.me

$RECYCLE.BIN - این پوشه چیست؟

$RECYCLE.BIN - что это за папка?

چنین پوشه ای در سیستم عامل ویندوز وجود دارد. مشکلات مربوط به این پوشه به این دلیل است که به طور غیر منتظره ظاهر می شود. پوشه $RECYCLE.BIN اغلب به طور ناگهانی در رایانه شما ظاهر می شود و در تمام پارتیشن های هارد دیسک شما وجود دارد. بیایید بفهمیم پوشه $RECYCLE.BIN چیست. شایان ذکر است فوراً هیچ چیز مخربی در این پوشه وجود ندارد. این یک پوشه سیستمی است که در هر کامپیوتری وجود دارد. با سیستم عامل ویندوز نصب شده. این پوشه به سادگی قابل مشاهده نخواهد بود، زیرا هنوز پنهان است.

برای نمایش این پوشه $RECYCLE.BIN، باید نمایش پوشه های مخفی را فعال کنید. فقط بعد از این شما این پوشه را خواهید دید.

به بیان ساده، $RECYCLE.BIN سطل بازیافت سیستم شما است. بله، این دقیقا همان سطل بازیافتی است که کاربران دائماً نماد آن را روی صفحه نمایش رایانه خود می بینند. تمام داده هایی که در سطل بازیافت حذف می کنید در پوشه $RECYCLE.BIN قرار دارد. اطلاعات حذف شده تا زمانی که به طور کامل حذف یا بازیابی شوند در این پوشه ذخیره می شوند.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد پوشه $RECYCLE.BIN اضافه کنید این است که در تمام پارتیشن های هارد دیسک وجود دارد. و در سطل بازیافت که روی دسکتاپ کامپیوتر شما قرار دارد، فایل هایی وجود دارد که در تمام پوشه های $RECYCLE.BIN قرار دارند. پوشه $RECYCLE.BIN یک پوشه سیستمی است و نیست ویروس کامپیوتری، که ممکن است به رایانه شما آسیب برساند.
04 فوریه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید