FreePrograms.me

تفاوت بین استانداردهای ارتباطی WCDMA و GSM چیست؟

В чем разница между стандартами связи WCDMA и GSM?

قبل از پاسخ به این سوال، مهم است که بفهمیم به طور کلی در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. همانطور که بسیاری قبلا حدس زده اند، WCDMA و GSM استانداردهای ارتباطی هستند که در ارتباطات سلولی مدرن استفاده می شوند. تفاوت بین این و دو استاندارد اغلب مورد توجه کاربران است زیرا در گوشی های هوشمند مدرن شما می توانید اولویت یک استاندارد ارتباطی خاص را انتخاب کنید. بیایید با GSM شروع کنیم. GSM استاندارد جهانی برای ارتباطات دیجیتال موبایل است. این استاندارد ارتباطی متعلق به شبکه های نسل دوم است. و امروزه این استاندارد ارتباط سلولی گسترده ترین در جهان است.

WCDMA همچنین یک استاندارد ارتباط سلولی است. این استاندارد به عنوان یک افزونه برای GSM طراحی شده است. این استاندارد ارتباطی توسط بسیاری از اپراتورها برای ارائه دسترسی رادیویی باند پهن برای پشتیبانی از 3G استفاده می شود.

همه چیزهایی که در بالا نوشته شده تفاوت ها را از نقطه نظر فناوری نشان می دهد. و این تفاوت ها را می توان بیشتر توضیح داد. اما می توانیم خیلی خلاصه تر بگوییم: اگر از تلفن خود فقط برای تماس و پیامک استفاده می کنید، بهتر است اولویت را به استاندارد شبکه GSM بسپارید. امروزه این استاندارد فراگیر شده و بهترین منطقه تحت پوشش را دارد.

در مواردی که از تلفن خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنید، استاندارد WCDMA باید روی گوشی شما نصب شود. به عنوان مثال، تماشای فیلم، ارتباط در شبکه های اجتماعی، موسیقی آنلاین گوش کنید. WCDMA است که توسط اپراتورهای مخابراتی برای ارائه خدمات چندرسانه ای با سرعت بالا بهینه شده است. اکنون تفاوت های اصلی بین WCDMA و GSM را می دانید. پس از این مقاله متوجه خواهید شد که دقیقاً چه حالت شبکه ای را باید روی گوشی خود تنظیم کنید.
13 ژانویه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید