FreePrograms.me

Wipe Cache Partition چیست؟

Что такое Wipe Cache Partition?


ما به شما نمی گوییم چه مشکلاتی ممکن است با این یا آن تکنیک ایجاد شود، اما امروز در مورد یک موضوع خاص صحبت خواهیم کرد. بسیاری از کاربران زمانی که با عبارتی مانند "wipe cache partition" مواجه می شوند دچار سوء تفاهم می شوند. این دقیقاً همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

اگر به سادگی این عبارت را به معنای واقعی کلمه ترجمه کنید، به عنوان "پارتیشن کش را پاک کنید" ترجمه می شود. اما این کاملاً هدف واقعی آن را منعکس نمی کند. بلافاصله می توان گفت که این عبارت مرتبط است با تلفن های هوشمند بر اساس اندروید

برای درک کامل معنای عبارت wipe cache partition، باید با ابزار Clockwork Mod Recovery یا ابزار Factory Recovery شروع کنید. این ابزارها در بسیاری از دستگاه های اندرویدی استفاده می شوند. هدف اصلی آنها این است سیستم تمیز کردن و آپدیت بعدی آن

مورد پارتیشن wipe cache در این ابزارها قرار دارد. و با کمک آن می توانید حافظه داخلی دستگاه خود را از داده های موقت پاک کنید. اگر از این مورد استفاده کنید، تمام فایل‌های موقتی که سیستم دستگاه جمع‌آوری کرده است پاک می‌شوند. اغلب، این مورد قبل از نصب یک سیستم یا هسته جدید استفاده می شود.

اکنون می دانید که عبارت "wipe cache partition" به چه معناست. اگر همه چیزهایی که در بالا نوشته شده است را خلاصه کنیم، می توانیم به این نتیجه برسیم که پاک کردن پارتیشن کش یکی از ابزارهای کار با سیستم اندروید است.

18 نوامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 09:53
    حالا فهمیدم چیه! بابت مقاله از شما متشکرم!