FreePrograms.me

چگونه آنتی ویروس Spyhunter 4 را از رایانه خود حذف کنیم؟

Как удалить антивирус Spyhunter 4 с компьютера?

امروزه هر دو پرداخت می شود و برنامه های آنتی ویروس رایگان. در میان آنها برجسته ترین نمونه ها هستند. شایان ذکر است که اغلب برنامه های آنتی ویروس سخت ترین حذف هستند. به همین دلیل است که امروز به این سوال می پردازیم: چگونه Spyhunter 4 را از رایانه خود حذف کنیم؟ همانطور که قبلا متوجه شدید، Spyhunter یک آنتی ویروس رایگان است. به طور دقیق تر، این برنامه یک ضد جاسوس افزار است. در اصل، این برنامه خوب است، اما یک استثنا وجود دارد. شما می توانید آن را به صورت رایگان نصب کنید. او همچنین به صورت رایگان پیدا خواهد کرد همه ویروس ها در رایانه خود، البته اگر دارید. اما برای حذف و خنثی کردن آنها با این برنامه باید هزینه کنید.

به همین دلیل است که بسیاری از کاربران به دنبال حذف Spyhunter از رایانه خود هستند. اما طبق معمول در چنین مواقعی، حذف این برنامه چندان آسان نیست. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید و قطعا Spyhunter را از رایانه خود حذف خواهید کرد.

برای شروع، روی نماد این آنتی ویروس در سینی سیستم (گوشه سمت راست پایین دسکتاپ) کلیک راست کنید. در پنجره ای که ظاهر می شود، روی دکمه "کلیک کنید"تولید".
Как удалить антивирус Spyhunter 4 с компьютера?


حالا باید پوشه این آنتی ویروس را پیدا کنید. برای انجام این کار، روی نماد آنتی ویروس در دسکتاپ راست کلیک کرده و " را انتخاب کنید.خواص". در اینجا مسیری را می بینید که برنامه آنتی ویروس ما در آن قرار دارد. این مسیر را دنبال کنید و پوشه Spyhunter 4 را کاملاً حذف کنید. همچنین از جستجوی اینجا استفاده کنید و به دنبال پرس و جو بگردید "شکارچی جاسوسهر فایلی که حاوی نام آنتی ویروس باشد به طور کامل حذف می شود.

حالا سطل زباله را خالی کنید. و پس از آن، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. تنها چیزی که باقی می ماند حذف تمام عناصر Spyhunter 4 از رجیستری است. برای انجام این کار، کلیک کنید ترکیب کلید میانبر "پیرو + ر".پرسمان خود را وارد کنید"regedit را"و روی دکمه " کلیک کنیدوارد". ویرایشگر رجیستری باز می شود. به برگه "" برویداصلاح"و در اینجا روی مورد کلیک کنید"پیدا کردن".

در نوار جستجو نام آنتی ویروس ما یعنی Spyhunter را بنویسید. تمام نتایجی که در رجیستری ظاهر می شوند باید حذف شوند. همچنین ضرری ندارد که کامپیوتر خود را با یک ابزار فوق العاده چک کنید برنامه CCleaner. از آن برای پاک کردن رجیستری سیستم نیز استفاده کنید. در اصل، این همه است. در پایان فقط کامپیوتر خود را ریستارت کنید. خواهید دید که برنامه آنتی ویروس Spyhunter 4 دیگر روی آن نصب نیست.
09 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:00
    و خود شکارچی جاسوسی با نفوذی بودنش مرا به یاد یک ویروس می اندازد.