FreePrograms.me

چگونه آنتی ویروس چینی بایدو را حذف کنیم؟


گاهی اوقات خودمان برنامه هایی را نصب می کنیم که بعداً مشکلات زیادی را به همراه دارد. اما موقعیت هایی نیز وجود دارد که چنین برنامه هایی به طور مستقل نصب می شوند. در هر صورت، کاربر به جایی می رسد که چنین برنامه هایی ضروری باشد از کامپیوتر حذف کنید. و در این مرحله است که مشکلات شروع می شود. امروز در مورد حذف برنامه ای به نام بایدو صحبت خواهیم کرد. Baidu به اصطلاح آنتی ویروس چینی است. کاربران به این آنتی ویروس خیلی خوب پاسخ نمی دهند. این به این دلیل است که بدون اطلاع مالک بر روی رایانه کاربر نصب شده است. اغلب با برخی از نرم افزارهای رایگان همراه است. اگر می خواهید از شر این برنامه خلاص شوید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

بنابراین، اول از همه، شما باید Task Manager را راه اندازی کنید. اینجا در "برگه"فرایندها"ما به دنبال فرآیندهای مرتبط با برنامه آنتی ویروس Baidu می گردیم و هر یک از آنها را پایان می دهیم. این اتفاق می افتد که پس از کلیک بر روی دکمه "پایان فرآیند" پیام "Access denied" ظاهر می شود. هیچ ایرادی ندارد. اگر چنین چیزی دریافت کردید. کتیبه، سپس فقط بقیه فرآیندهای آنتی ویروس را پایان دهید، اما از این فرآیند صرف نظر کنید.

اکنون باید تمام پوشه های آنتی ویروس Baidu را حذف کنید. شایان ذکر است فوراً می توان چنین پوشه های زیادی وجود داشته باشد. بنابراین، ساده ترین راه برای یافتن آنها از طریق جستجوی سیستم ویندوز است. پوشه هایی را که پیدا کردید بلافاصله حذف کنید. اگر پوشه ای را نمی توان حذف کرد، باید نام آن را تغییر دهید و دوباره فرآیند حذف را تکرار کنید. این باید کمک کند.

آخرین مرحله باقی می ماند. برای تکمیل این مرحله باید دانلود کنید برنامه CCleaner. این برنامه رایگان است و می توانید آن را از وب سایت ما دانلود کنید. برای حذف دائمی آنتی ویروس Baidu از رایانه شما لازم است.

پس از ورود به این برنامه، باید به بخش "سرویس". در اینجا شما باید از دو تب استفاده کنید، یعنی "حذف برنامه ها"و"اتولواد". در تب اول به دنبال برنامه Baidu بگردید و اگر آن را پیدا کردید آن را حذف کنید. در تب دوم نیز تمام عناصر مرتبط با این آنتی ویروس را حذف می کنیم. یافتن آنها چندان دشوار نخواهد بود زیرا همه آنها نوشته می شوند. با حروف چینی
Как удалить китайский антивирус Baidu?
اگر باید کامپیوتر خود را از آنتی ویروس مضر چینی Baidu پاک کنید، دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله به شما در انجام فرآیند حذف کمک می کند.
29 جولای 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:08
    من هرگز آنتی ویروس نفوذی تر از Baida ندیده ام. 
  2. وگ
    7 ژانویه 2024 12:50
    من متوجه شدم که چگونه آنتی ویروس چینی را حذف کنم، ممنون. بدترین برنامه زندگی من