FreePrograms.me

مترجم انگلیسی به روسی با رونویسی

Англо-русский переводчик с транскрипцией

همانطور که قبلاً فهمیدید، امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد مترجمان آنلاین. وب سایت ما قبلاً تعداد زیادی خدمات مختلف آنلاین را بررسی کرده است که به لطف آنها می توانید متون را به سرعت و کارآمد ترجمه کنید زبان های مختلف دنیا. اما امروز ما در مورد خدمات مشابهی صحبت خواهیم کرد که نه تنها می توانند یک متن خاص را ترجمه کنند، بلکه به شما کمک می کنند تا رونویسی کلمات موجود در یک متن مشخص شده توسط کاربر را پیدا کنید. بیایید با سایتی شروع کنیم که در آن قرار دارد http://myefe.ru. در اینجا شما قادر به ترجمه متون در حجم بالا نخواهید بود، اما می توانید تا 10 کلمه را ترجمه کنید. در عین حال، رونویسی تمام کلماتی که وارد کرده اید را یاد خواهید گرفت. اما یک چیز وجود دارد. مترجم فقط در جهت زیر کار می کند: از انگلیسی به هر زبان دیگری. یعنی اگر نیاز به ترجمه از انگلیسی به روسی دارید، باید جهت ترجمه "انگلیسی-روسی" را انتخاب کنید.

برای استفاده از این سرویس باید به سایت ذکر شده در بالا مراجعه کنید. سپس فقط "رونویسی، تلفظ و ترجمه انگلیسی کلمات".

سرویس دیگری که نه تنها ترجمه متن، بلکه رونویسی آن را نیز در اختیار شما قرار می دهد، در این آدرس قرار دارد http://en-umbrella.ru/onlajn-perevodchik-slovar-s-transkriptsiej-anglo-russkij-i-drugie-yazy-ki/(با دنبال کردن این لینک مستقیماً به بخش مورد نیاز خود هدایت خواهید شد). اینجا هم همه چیز ساده است. باید کلمه مورد نظر را در خط مترجم وارد یا کپی کنید. سپس، در نتیجه، ترجمه کلمه، رونویسی آن و سایر اطلاعات مفید را دریافت خواهید کرد. اصل بسیاری از مترجمان با تابع رونویسی بسیار شبیه است. بنابراین، این مقاله تنها دو سرویس ارائه می دهد که چنین عملکردی را ارائه می دهند. اما فراموش نکنید که امکان ترجمه حجم زیادی از متن از طریق چنین خدماتی و دریافت رونویسی از هر کلمه وجود نخواهد داشت.
08 جولای 2015 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ماریا
    ماریا
    5 اکتبر 2015 17:43
    اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه
  2. کاترین
    کاترین
    20 فوریه 2016 15:03
    هیچ چیز مشخص نیست
  3. کیت.15
    21 فوریه 2016 12:29
    اکاترینا، دقیقاً با چه مشکلی داری؟
  4. ksenia_otvaga
    20 نوامبر 2023 21:10
    در مبحث انگلیسی، از ما خواسته شد که ترجمه ای از رونویسی بنویسیم، من این را در جایی پیدا نکردم، به لطف سایت آن را در این سایت پیدا کردم. مرا نجات دادی! 
  5. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:40
    این اولین بار است که یک رونویس داخلی را در مترجم می بینم. خیلی راحت