FreePrograms.me

Shockwave flash خطای خرابی دارد - چگونه آن را در مرورگر Yandex برطرف کنیم؟

Ошибка Shockwave flash has crashed - как исправить в яндекс браузере?

امروزه مرورگرهای وب برای چه مواردی استفاده می شوند؟ البته برای اهداف مختلف. اما اغلب کاربران از مرورگرها برای تماشای فیلم، فیلم، گوش دادن به موسیقی، بازی آنلاین و انجام کارهای مشابه دیگر استفاده می کنند. به هر حال، بسیاری از مرورگرها در این واقعیت مشترک هستند که دارای پخش کننده های Flash و Shockwave هستند. چنین بازیکنانی برای بازی کردن، به عنوان مثال، بازی های فلش مورد نیاز هستند. Flash و Shockwave پخش کننده های چند رسانه ای هستند. بسیاری از کاربران مرورگر گوگل کروم احتمالاً با ارور Shockwave flash has crashed آشنا هستید. شاک ویو فلاش است بازیکنی از شرکت معروف Adobe. و همانطور که قبلا متوجه شدید، به لطف این پخش کننده می توانید با برنامه های فلش کار کنید. برای مرورگر گوگل کروم، روشی برای رفع این خطا قبلاً در وب سایت ما مورد بحث قرار گرفته است. امروز سعی خواهیم کرد سؤال زیر را بفهمیم: اگر خطایی در مرورگر Yandex ظاهر شود چه باید کرد.شاکویو فلش از کار افتاد".

مرورگر خود را به روز کنید:
شاید کافی باشد خود را به روز کنید مرورگر Yandex و مشکل از بین می رود، زیرا همه ماژول های استفاده شده همراه با مرورگر به روز می شوند. به خصوص اگر نسخه قدیمی دارید.

فراموش نکنید که چنین خطایی ممکن است یک بار اتفاق بیفتد. بنابراین، به سادگی می توانید مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید. همچنین توصیه می شود مرورگر خود را مجدداً نصب کنید. اگرچه اینها اقدامات ابتدایی هستند، اما اغلب کمک می کنند. حتی اگر با مرورگر Yandex مشکلی از این دست دارید، ابتدا باید این 2 مرحله ساده را انجام دهید.

اگر مراحل بالا کمکی نکرد، باید کاری متفاوت انجام دهید. ابتدا باید به منو بروید "ماژول ها". در مرورگر Yandex این کار به این صورت انجام می شود. روی نماد کلیک کنید "تنظیمات(در گوشه سمت راست بالا قرار دارد).
Ошибка Shockwave flash has crashed - как исправить в яндекс браузере?


پس از آن، به پایین صفحه ای که باز می شود بروید و روی مورد کلیک کنید "نمایش تنظیمات اضافی".


اکنون ما به دنبال بلوک هستیم "حفاظت از داده های شخصی"و در آن روی مورد کلیک کنید"Nastroyki soderjimogo". به نظر می رسد این است.


پنجره جدیدی باز می شود که باید در آن پیمایش کنید تا مورد را پیدا کنید "پلاگین ها". در اینجا باید روی مورد فرعی کلیک کنید "مدیریت ماژول های فردی". پس از انجام تمام مراحل ذکر شده در بالا، به منو منتقل می شوید "پلاگین ها". و در اینجا ما به دنبال یک ماژول هستیم"ادوبی فلش پلیر". قبل از انجام این کار، در گوشه سمت راست بالای پنجره، روی علامت مثبت در کنار آیتم کلیک کنید.بیشترحالا بیایید به Adobe Flash Player برویم.


از اسکرین شات می بینید که عناصر این ماژول فعال هستند و در مرورگر Yandex کار می کنند. اینطور که هست. ممکن است خطای "Shockwave flash has crashed" رخ دهد زیرا عناصر Adobe Flash Player فعال نشده اند. بنابراین باید این را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را فعال کنید.

همچنین شرایطی وجود دارد که خطای "شوک ویو فلاش خراب شده است" به دلیل نقص در به روز رسانی خودکار ماژول ظاهر می شود. اگر اینطور است، در این منو یک کتیبه در مقابل ماژول با محتوای مشابه مشاهده خواهید کرد.آپدیت مورد نیاز را دانلود کنید". تنها چیزی که نیاز دارید این است که روی این کتیبه کلیک کنید. مدیریت و استفاده از مرورگر Yandex بسیار آسان است. به نظر می رسد که خطای پیچیده "فلش Shockwave خراب شده است" در آن به سرعت حل می شود.
19 فوریه 2016 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. 2433
    2433
    6 اکتبر 2015 14:39
    من این کار را قبلا انجام دادم و کمکی نکرد!!!
  2. ایرینا K
    ایرینا K
    6 فوریه 2016 21:11
    سپاس گذارم برای اطلاعات. ما به لطف شما توانستیم همه چیز را درست کنیم.
  3. نیکلاس
    نیکلاس
    7 مرداد 2016 13:38
    همین مزخرفات کمکی نمی کند. فقط در موزیلا هیچ مشکلی وجود ندارد، اما من به آن عادت ندارم
  4. کیت.15
    8 مرداد 2016 11:24
    نیکولای، آیا مرورگر را دوباره نصب کردی؟ Flash Player در مرورگر Yandex تعبیه شده است، بنابراین، به عنوان یک قاعده، پس از نصب مجدد کامل، مشکل حل می شود.
  5. بانی اسباب بازی
    5 سپتامبر 2016 09:35
    با تشکر برای کمک! من خیلی وقت پیش با ارور برخورد کردم :)!