FreePrograms.me

حل خطای "کامپیوتر راه دور نیاز به احراز هویت سطح شبکه دارد"

Решаем ошибку "Удаленный компьютер требует проверки подлинности на уровне сети"

البته تعداد زیادی از کاربران از رایانه فقط به عنوان سرگرمی استفاده می کنند. اما کامپیوترها علاوه بر سرگرمی و اوقات فراغت می توانند فرصت های بسیار مفید دیگری را نیز فراهم کنند. ما وارد لیست قابلیت های رایانه نمی شویم، بلکه فقط می گوییم که با استفاده از یک رایانه می توانید دیگری را کنترل کنید. علاوه بر این، این کار را می توان از راه دور انجام داد. برخی از روش ها قبلاً در وب سایت ما مورد بحث قرار گرفته است دسترسی از راه دور توسط کامپیوتر. اما امروز ما اصلاً در مورد آن صحبت نمی کنیم. امروز ما در مورد استفاده از اتصالات از راه دور به یک سرور دسکتاپ از راه دور با استفاده از سیستم عامل هایی مانند ویندوز سرور 2012 و ویندوز XP صحبت خواهیم کرد. همچنین شایان ذکر است که در مورد ویندوز XP با نصب آپدیت های Service Pack 3 صحبت خواهیم کرد.

بسیاری از کاربران در این شرایط خطای زیر را دریافت می کنند:رایانه راه دور به احراز هویت سطح شبکه نیاز دارد.همه اینها زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر سعی می‌کند از رایانه‌ای که ویندوز XP دارد به برنامه‌های راه دور متصل شود. چیزی شبیه به این است.


چرا این اتفاق می افتد؟ ویندوز XP چیزی به نام ارائه دهنده پشتیبانی امنیتی اعتبار دارد. به آن CredSSP می گویند. خطای بالا به این دلیل رخ می دهد که این ارائه دهنده پشتیبانی امنیتی غیرفعال است. بر این اساس با استفاده از چندین روش می توان این مشکل را حل کرد.

روش اول بسیار ساده و سرراست است. برای جلوگیری از خطای "رایانه راه دور نیاز به احراز هویت سطح شبکه دارد"، به سادگی نمی توانید از این بررسی استفاده کنید. به عبارت دیگر، شما باید احراز هویت سطح شبکه را غیرفعال کنید. برای این کار باید تیک یک چک باکس را بردارید. اسکرین شات همه اینها را واضح تر نشان می دهد.
Решаем ошибку "Удаленный компьютер требует проверки подлинности на уровне сети"


می توان اشاره کرد که این روش سریع ترین و موثرترین، اما ناایمن است. اگر از این روش برای حل مشکل راضی نیستید، می توانید موارد زیر را انجام دهید.

اول از همه، باید چک باکس مورد بالا را علامت بزنید. پس از این، شما باید تغییراتی را در رجیستری در دستگاه مشتری ایجاد کنید. اول از همه در راه"HKLM | سیستم | CurrentControlSet | Lsa"شما باید مقدار را به پارامتر بسته های امنیتی اضافه کنید قاشق چایخوری. به نظر می رسد این است.



اکنون باید مقادیری را در مسیر تغییر دهیم"HKLM | سیستم | CurrentControlSet | Security Providers". در اینجا باید پارامتر SecurityProviders را پیدا کنید و مقدار را به آن اضافه کنید credssp.dll. چیزی شبیه به این خواهد شد.

حدس زدن اینکه بعد از انجام همه این تغییرات، کامپیوتر سخت نیست نیاز به راه اندازی مجدد خواهد داشت. پس از راه اندازی مجدد همه چیز باید کار کند. به هر حال، ما در اینجا در مورد دو کامپیوتر صحبت می کنیم. اگر تعداد کامپیوترهای بیشتری وجود دارد، تغییرات در رجیستری را می توان از طریق Group Policy انجام داد.
09 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:06
    این مقاله به من کمک کرد تا یک خطای شبکه را برطرف کنم.