FreePrograms.me

4K YouTube به MP3 5.4.2.0098

به سرعت و به راحتی صدا را ذخیره کنید. به سادگی پیوند را در برنامه جایگذاری کنید یا آنچه را که می خواهید دانلود کنید در مرورگر داخلی جستجو کنید. از گوش دادن به موسیقی، کتاب های صوتی، پادکست ها و سایر محتوای صوتی به صورت آفلاین در همه دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه لذت ببرید.

با بارگیری چند فایل همزمان، صدا را سریعتر ذخیره کنید. لیست های پخش کامل یوتیوب و حتی کانال ها را به MP3، M4A و OGG تبدیل کنید. چندین پیوند را به یک ویدیو به طور همزمان درج کنید.
یک برنامه نسبتاً آسان برای استفاده که برای دانلود آهنگ های صوتی از فایل های ویدیویی طراحی شده است و با YouTube، Facebook و Vimeo کار می کند. بعد از اینکه برنامه لینک مورد نظر را در بافر پیدا کرد، به طور خودکار شروع به دانلود می کند .
بدون تنظیمات پیچیده، هیچ چیز غیر ضروری، فقط دانلود صدا. دانلود آسان و لذت بخش است، فقط لینک را از مرورگر خود کپی کنید و روی "Paste URL" کلیک کنید.
از آهنگ های صوتی در هر زمان، هر مکان، آفلاین لذت ببرید.
ویژگی های 4K YouTube به MP3:

  • صدا را از ویدیوی YouTube استخراج می کند و آن را با کیفیت بالا MP3، M4A یا OGG ذخیره می کند.
  • به شما امکان می دهد کل لیست های پخش یا کانال های YouTube را دانلود کنید و فایل های m3u ایجاد کنید.
  • آهنگ های صوتی دانلود شده را به صورت خودکار در iTunes برای گوش دادن به آنها در iPhone یا iPod خود آپلود می کند.
  • گوش دادن به موسیقی با استفاده از پخش کننده موسیقی داخلی؛
  • دانلود صدا از سایت های محبوب مانند Vimeo، SoundCloud، Flickr، Facebook و DailyMotion.
  • به شما امکان می دهد کتاب های صوتی را از YouTube دانلود کنید.
  • صدا را از ویدیوهای تعبیه شده در صفحات HTML استخراج می کند.

حداقل تنظیمات وجود دارد، پشتیبانی روسی در دسترس است، به طور کلی، فقط باید فرمت صدای خروجی را مشخص کنید، پوشه ای را که در آن ذخیره می شود را مشخص کنید و سپس خود برنامه لینک ها را قطع می کند.

این برنامه سرعت بالایی در دانلود و تبدیل صدا دارد و همچنین امنیت و حریم خصوصی بالایی را برای کاربران فراهم می کند. می‌توانید پیش از دانلود فایل‌های پیدا شده را پیش‌نمایش کنید و فقط آن‌هایی را که نیاز دارید انتخاب کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را در یک درایو محلی یا ابری ذخیره کنید.
این یک برنامه کاربردی و بسیار آسان برای استفاده است. اکثر افرادی که در کامنت های اینترنت هستند، برنامه 4K YouTube to MP3 را به دلیل قابلیت های آن دوست دارند. تبدیل همه ویدیوهای مورد نیاز هرگز به این آسانی نبوده است. من خودم این نرم افزار رو دوست دارم، پشتیبانی روسی، حالت دسته ای، فیلم های کوچک تا بزرگ، سرعت کار، فرمت های زیاد، پیشنهاد میکنم.

می توانید برنامه 4K YouTube to MP3 نسخه 5.4.2.0098 را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید

این برنامه برای چه مواردی می تواند مفید باشد؟ برای ویرایش ویدیوهایی که باید موسیقی را در آنها ادغام کنید، برای دانلود کتاب های صوتی و سایر مطالب مفید. همه چیز در مورد ساخته های موسیقی روشن است.

07 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید