FreePrograms.me

Kdenlive 24.02.1

برنامه Kdenlive به شما امکان می دهد پروژه های ویدیویی پیشرفته ایجاد کنید، به لطف ویرایشگر ویدیوی جالب، طیف گسترده ای از عملکردهای ضروری را به زبان روسی دریافت خواهید کرد. اگر اهل ویرایش ویدیو هستید، فکر می‌کنم از این واقعیت آگاه هستید که علاوه بر داشتن یک رایانه قدرتمند، به ابزارهای مناسبی نیز نیاز دارید که به ساده‌تر شدن کار شما کمک می‌کند، جایی که این پیشرفت به کمک شما می‌آید.
ویرایشگر ویدیو دارای یک رابط نسبتاً پیچیده و طیف گسترده ای از عملکردهای حرفه ای است. لازم به ذکر است که در آخرین نسخه برنامه، تمام اقدامات داخلی در ویرایشگر به روسی ترجمه نمی شود، که می تواند کاربران مبتدی را نیز بترساند. این کار را برای مبتدیان دشوارتر می کند، اما یادگیری آن زمان زیادی نمی برد. برای تسلط سریع بر عملکرد، کاربر به دروس روسی دسترسی دارد که از منوی اصلی برنامه قابل دسترسی است.

این ویرایشگر ویدیوی غیر خطی به شما امکان می دهد با ارائه یک جدول زمانی شناخته شده که در آن می توانید کلیپ های مختلف مانند ویدیو یا صدا قرار دهید و آنها را به دلخواه ترکیب کنید، پروژه های ویدیویی پیشرفته ایجاد کنید. علاوه بر این، شامل مجموعه‌ای از انتقال‌ها و افکت‌ها است که می‌توانید از آنها برای بهبود کلیپ‌های صوتی و ویدیویی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید سطوح صدا را تنظیم کنید، از فازر استفاده کنید، فیلتر صوتی را اعمال کنید، تصحیح رنگ انجام دهید، ویدیوها را برش داده و تبدیل کنید، آنها را مخدوش یا محو کنید، و این فقط سطح را خراش می‌دهد.
Kdenlive به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از تنظیمات مربوط به پروژه ها و برنامه های خود را پیکربندی کنید. بنابراین می‌توانید یک پوشه پروژه سفارشی را انتخاب کنید، وضوح و نرخ فریم دلخواه خود را تنظیم کنید، اندازه فریم و نسبت نمایش را تنظیم کنید، تصاویر کوچک ویدیویی یا صوتی را فعال کنید، ابرداده‌ها را ویرایش کنید، فهرستی از فایل‌های پروژه را مشاهده کنید و به داده‌های ذخیره‌شده دسترسی داشته باشید. پنجره پیکربندی برنامه شامل بسیاری از گزینه های قابل تنظیم مربوط به تنظیمات پیش فرض پروژه، جدول زمانی، محیط، JogShuttle، پخش و رمزگذاری است.
Kdenlive تمام فرمت های ویدیویی را تشخیص می دهد و به سرعت فیلم های با وضوح بالا را ارائه می دهد. این برنامه از عملیات چند آهنگی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی فایل اضافه کنید. آنچه Kdenlive را برای ویندوز از سایر ویرایشگرهای رایگان متمایز می کند، کتابخانه بزرگ افزونه ها و عملکردهای خودکار آن است. کاربران به افکت‌ها، انتقال‌ها، عنوان‌ها و تنظیمات بهبود خودکار دسترسی دارند. هر از پیش تنظیم شده را می توان در یک فایل جداگانه یا کل پروژه اعمال کرد و نمایش فیلترها را به دقت تنظیم کرد. علاوه بر این، عملکردهای ویرایش اولیه وجود دارد: تثبیت قاب، حذف نویز، می توانید ویدیو را کوتاه کنید و تصویر را برش دهید.
یکی دیگر از ویژگی های مفید ویرایشگر، عملکرد ضبط صفحه نمایش مانیتور است. تنظیمات عکسبرداری را می توان به صورت دستی تنظیم کرد تا مکان نما، وضوح فریم، و چندین آهنگ صوتی را نشان دهد یا پنهان کند. این برنامه از شتاب سخت افزاری پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد ویدیو را در حالت شتاب صادر کنید. به طور کلی، Kdenlive یک راه حل یک مرحله ای برای افراد نیمه حرفه ای است که به دنبال گسترش مهارت های ویرایشی خود هستند.
این برنامه می تواند به عنوان یک استودیوی تمام عیار برای ایجاد فیلم استفاده شود. ایجاد خودکار نمایش های اسلاید از تصاویر با انتقال و جلوه های مختلف، یک ویرایشگر عنوان داخلی وجود دارد، ابزارهایی برای ایجاد، جابجایی، برش و حذف ویدیو، صدا، متن و قطعات گرافیکی موجود است. این برنامه شامل انواع جلوه های صوتی (نرمال سازی، تغییر فاز و گام، محدود کردن، کنترل صدا، ریورب و غیره) و جلوه های بصری (صفحه آبی، اعوجاج، چرخش، تاری، تیره شدن و غیره) است.
ویژگی های کلیدی Kdenlive:

  • امکان استفاده از هر فرمت صوتی/تصویری؛
  • ایجاد پروژه های چند مسیری؛
  • برش گیره ها، قرار دادن و حذف فضاهای بین آنها.
  • جلوه های مختلف، عناوین، انتقال و غیره؛
  • امکان افزودن فایل های متنی (با پسوند txt.) به عنوان عنوان به پروژه.
  • تنظیمات رابط انعطاف پذیر؛
  • ویرایشگر عنوان داخلی؛
  • توانایی تنظیم ترکیبات کلید میانبر خود؛
  • نصب غیر مخرب؛
  • ایجاد نمایش اسلاید به صورت خودکار


رابط بسیار قابل تنظیم کاملاً قابل تنظیم است - هر پانل را می توان آزادانه برای سازماندهی کار راحت جابجا کرد. در میان چیزهای دیگر، رابط اطلاعات مختلف (شکل موج، هیستوگرام و غیره) را فراهم می کند. این برنامه همچنین تنظیم کلیدهای داغ را فراهم می کند اگر درگیر ویرایش ویدیو هستید، علاوه بر یک رایانه قدرتمند که منابع کافی برای این کار دارد، به یک ویرایشگر ویدیویی حرفه ای نیز نیاز خواهید داشت که بتواند از منابع موجود استفاده کند. Kdenlive دقیقاً چنین برنامه ای است. مجموعه ای جامع از ابزارها را برای کار با پروژه های ویدئویی پیچیده ارائه می دهد.

اضافه می شود که این برنامه حاوی ابزارهای اضافی مانند توابع برای ایجاد زیرنویس و نوشتن DVD است.

03 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید