FreePrograms.me

VSDC Free Video Editor 9.1.5

ویرایشگر ویدئو برای ویرایش فایل های ویدئویی و ایجاد کلیپ های ویدئویی با پیچیدگی های مختلف با استفاده از انواع جلوه های ویدئویی و صوتی طراحی شده است. این برنامه دارای عملکرد و قابلیت های عالی و در عین حال رابط کاربری ساده و شهودی است که به شما این امکان را می دهد تا با کمترین تلاش، فایل های ویدئویی خود را بسازید.
می‌توانید ویرایشگر ویدیوی رایگان VSDC را دانلود کنید و بدون هیچ محدودیتی (بدون دوره آزمایشی، بدون واترمارک، بدون تبلیغات) کاملاً رایگان از آن استفاده کنید. با این حال، شما این فرصت را دارید که با عضویت در خدمات پشتیبانی فنی به پروژه کمک کنید.
ویرایشگر ویدیو متعلق به کلاس ویرایشگرهای ویدیویی غیر خطی است. این بدان معناست که بر خلاف اکثر ویرایشگرها که در آنها یک صحنه جایگزین صحنه دیگر می شود، در ویرایشگر ما، هر شیء ویرایشی می تواند در هر نقطه از صحنه قرار گیرد و هر اندازه ای داشته باشد. علاوه بر این، پارامترهای مختلف، موقعیت و شکل اجسام می توانند در طول زمان خودسرانه تغییر کنند.

می‌توانید جلوه‌های صوتی و تصویری مختلفی را تقریباً روی هر شیء در ویرایشگر ویدیو اعمال کنید تا به نتیجه‌ای که نیاز دارید برسید. از آنجایی که تعداد افکت‌های ویدیویی مختلف بسیار زیاد است، همه آنها به پنج دسته تقسیم می‌شوند: تصحیح رنگ یک شی، تبدیل یک شی، اعمال فیلتر ویدیویی به یک شی، سایر افکت‌ها و اثرات انتقال از یک شی به شی دیگر.
ترکیب حالت ها و فیلترها.
یکی دیگر از راه‌های تغییر ظاهر ویدیوی خود برای مطابقت با ترجیحات شما، استفاده از حالت‌های ترکیبی است. با طیف وسیعی از گزینه های قابل تنظیم، به ویدیوهای خود ظاهری منحصر به فرد و حرفه ای ببخشید. مبتدیان و کاربرانی که می خواهند زمان ویرایش را کاهش دهند، می توانند فیلترهای شیک را با یک کلیک اعمال کنند.
ماسک
ویرایشگر ویدیوی رایگان VSDC به شما امکان می دهد ماسک هایی با انواع و اشکال مختلف برای برجسته سازی ایجاد کنید و همچنین می توانید عناصر خاصی از ویدیو را تار و پنهان کنید. از ماسک می توان برای اعمال جلوه های ویژه هم در داخل و هم در خارج از ناحیه ماسک استفاده کرد. بیشتر اوقات، زمانی که برای حفظ حریم خصوصی شخصی و همچنین حذف اشیاء/علائم ناخواسته از فیلم ویدئویی ضروری است، از ماسک استفاده می شود.
ماژول ردیابی حرکت
ماژول ردیابی حرکت به شما این امکان را می دهد که حرکت هر جسمی را در ویدیو ردیابی کنید و سپس مسیر حاصل را به یک شی دیگر - به عنوان مثال، امضا، ماسک، تصویر یا نماد اختصاص دهید. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی یک ماسک سانسور کننده برای یک شی متحرک یا عنوانی که به دنبال عنصری است که به آن اشاره می کند ایجاد کنید.
صادرات سریع به شبکه های اجتماعی
نمایه‌های صادراتی ویژه به شما کمک می‌کند ویدیوها را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و ویمئو آماده کنید و از زحمت انتخاب فرمت مورد نظر و سایر تنظیمات لازم جلوگیری کنید.
دقت ساب پیکسل
اجسام با دقت زیر پیکسلی روی صحنه قرار می گیرند و امکان حرکت صاف، چرخش، تغییر شکل و موقعیت دقیق نسبت به یکدیگر را فراهم می کنند.
پشتیبانی از تمام فرمت های محبوب
ویرایشگر ویدیوی ما تقریباً از همه فرمت ها و کدک های ویدیویی و صوتی چند رسانه ای و همچنین فرمت های تصویری پشتیبانی می کند. بنابراین، بر خلاف سایر ویرایشگرها که فقط از مجموعه خاصی از فرمت ها پشتیبانی می کنند، برای ویرایش فایل مورد نیاز خود به ابزارهای تبدیل اضافی نیاز نخواهید داشت.
صادرات 4K و HD.
VSDC در حال حاضر تنها ویرایشگر ویدیوی رایگانی است که به شما امکان می دهد ویدیوها را با استفاده از کدک H265/HEVC جدید صادر کنید. این امر خروجی با کیفیت بالا با حداقل اندازه فایل را تضمین می کند که عامل بسیار مهمی در پردازش ویدیوی 4K و HD است.
ساخت فیلم برای دستگاه های چند رسانه ای
به لطف سیستم نمایه داخلی، می توانید به راحتی برای اکثر دستگاه های چند رسانه ای محبوب مانند پخش کننده های DVD، iPod/iPhone/iPad، PSP، هر گوشی هوشمند و تلفن، Sony PlayStation، Xbox، Zune، Archos، iRiver، Creative ویدیو ایجاد کنید. Zen، Blackberry، MP4 پلیرها و دیگران.
کار با نمودارها
شما قادر خواهید بود انواع مختلفی از نمودارها از جمله سه بعدی ایجاد کنید: هیستوگرام، نمودار پشته ای، نمودار پراکنده، نمودار حباب، نمودار خطی، نمودار همبستگی، نمودار پویا، نمودار گام، نمودار اسپلاین، نمودار خط پر، نمودار اسپلاین پر، نمودار خط انباشته. با نمودار اسپلاین پر شده، انباشته با پر، نمودار محدوده، نمودار گانت، نمودار دایره ای، نمودار دایره ای سه بعدی، چنبره سه بعدی، نمودار پراکنده رادار، نمودار خط رادار، نمودار خط رادار با پر، نمودار اسپلاین رادار، نمودار اسپلاین رادار با پر، قیف , هرم, هرم سه بعدی, نمودار میله ای مالی, نمودار شمعدانی مالی. ویژگی چنین اشیایی توانایی کار با داده هایی است که با گذشت زمان مقدار آن را تغییر می دهد و خود مجموعه داده می تواند به صورت پویا تغییر کند. علاوه بر این، ظاهر نمودارها کاملاً قابل تنظیم است (ظاهر نمودارها، محورهای مختصات، از جمله محورهای سفارشی، افسانه ها، نام نمودارها و محورها، خطوط علامت گذاری، برچسب های روی محورها و سایر عناصر) که به شما امکان می دهد دقیقاً ایجاد کنید. نمودارهایی که نیاز دارید و طرح های رنگی داخلی به شما این امکان را می دهد که به سرعت مناسب ترین ظاهر را برای نمودارهای خود انتخاب کنید.
کتابخانه فایل های ویدئویی (برنامه ریزی برای انتشار آینده).
ویرایشگر ویدیو به شما امکان می دهد کتابخانه ای از فایل های چند رسانه ای خود را با توضیح مختصر یا دقیق هر کدام ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد فایل های رسانه ای خود را سازماندهی کنید و پیدا کردن و دسترسی به فایل ها را آسان تر کنید.
تثبیت کننده ویدیو
کیفیت موادی که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، دوربین‌های اکشن یا سایر دستگاه‌ها هنگام ضبط در حال حرکت ضبط می‌شود، اغلب چیزهای زیادی را به همراه دارد. ابزار تثبیت‌کننده VSDC می‌تواند به عنوان یک سه‌پایه مجازی عمل کند، لرزش یا سایر نقص‌های ویدیویی ناشی از حرکت دوربین را از بین ببرد و آن را به یک تصویر ویدیویی با کیفیت بسیار بالاتر تبدیل کند.
فورا ویدیوها را در یوتیوب آپلود کنید.
VSDC Free Video Editor نه تنها به شما امکان می دهد از مزایای پروفایل ها برای صادرات به شبکه های اجتماعی استفاده کنید، بلکه به شما پیشنهاد می دهد که ویدیوها را مستقیماً از برنامه فقط با چند کلیک در YouTube بارگذاری کنید.
ابزار داخلی رایت DVD.
ویرایشگر ویدیو همچنین شامل یک ابزار رایت DVD است که به شما امکان می دهد نه تنها فیلم بسازید، بلکه آنها را روی دیسک نیز بسوزانید.
مبدل فایل های ویدئویی
این برنامه برای تبدیل سریع فایل های ویدئویی از یک فرمت به فرمت دیگر طراحی شده است. این دارای قابلیت های اولیه ویرایش ویدیو است: حذف قطعات غیر ضروری، تقسیم ویدیو به قسمت ها و ادغام چندین فایل در یک.
منیجر دانلود ویدیو.
با استفاده از این ابزار، می توانید فیلم ها را از سایت های مختلف دانلود کنید، آنها را با پخش کننده داخلی مشاهده کنید و آنها را به فرمت ویدیویی مورد نیاز خود تبدیل کنید. این برنامه از تعداد زیادی خدمات مختلف وب پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد مجموعه ای از فیلم های دانلود شده را سازماندهی کنید.
از دسکتاپ خود فیلم ضبط کنید.
ویرایشگر ویدئو دارای یک ابزار داخلی برای گرفتن تصویر از دسکتاپ و ضبط آن در یک فایل ویدئویی بر روی کامپیوتر برای استفاده بعدی در ویرایشگر است.
ضبط و ضبط ویدیو از دستگاه های خارجی.
همچنین می توانید از تیونرهای مختلف ویدئویی، دوربین های تحت وب، دوربین های IP فیلم برداری کنید و ویدیوی حاصل را در قالب سفارشی برای ویرایش بیشتر در رایانه خود ذخیره کنید.

VSDC Free Video Editor ویژگی های زیادی دارد. برای شروع، می‌توانید فیلترهایی را برای ویدیوها و سایر تصاویر خود اعمال کنید. آنها به پوشش معمولی sepia محدود نمی شوند، بلکه به کتابخانه هایی مانند افکت های انتقال شی درجه بندی رنگ و جلوه های ویژه تقسیم می شوند. می توانید با تعویض زمان و تغییرات صحنه بازی کنید یا فیلترهای یک کلیک را برای صرفه جویی در زمان اعمال کنید. همه چیز با ویرایش روان طراحی شده است. با پشتیبانی از فرمت بسیار گسترده و ضبط ویدیو، این برنامه رایگان ساده راه طولانی را به سوی رقابت با بسته های بزرگ ویرایش ویدیو پیش می برد.
نمایه‌های صادراتی ویژه به شما کمک می‌کند ویدیوها را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و ویمئو آماده کنید و از زحمت انتخاب فرمت مورد نظر و سایر تنظیمات لازم جلوگیری کنید.

یک ویرایشگر ویدیوی خوب برای ویرایش غیر خطی که می تواند با فرمت های ویدیویی مختلف کار کند و تعداد زیادی افکت را اعمال کند. می توانید به راحتی چندین کلیپ ویدیویی را در یک کلیپ بزرگ ترکیب کنید، می توانید صدای خود را به ویدیو اضافه کنید، متن اضافه کنید، اشیاء را روی میز ویرایش حرکت دهید، انتقال های زیبا اضافه کنید، فیلترها و افکت ها را اعمال کنید.

03 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید