FreePrograms.me

ComboPlayer 3.0.7

ویژگی اصلی ComboPlayer تماشای کانال های تلویزیونی در رایانه شما است. 20 کانال فدرال (Match TV، Friday، First، NTV، و غیره) کاملاً رایگان در دسترس همه کاربران هستند که در قالب SDTV پخش می شوند. پس از خرید تعرفه پولی، حدود 150 کانال دیگر در دسترس است. کیفیت پخش آنها بسیار بهتر است - HD. تقریباً هر کانالی یک راهنمای برنامه به روز دارد. به شما کمک می کند تلویزیون آنلاین را در هر مکان مناسب و در هر زمان مناسب تماشا کنید. همچنین از پخش هر فایل صوتی و تصویری در رایانه شما پشتیبانی می کند.

این برنامه به شما امکان می دهد کانال های تلویزیونی را به صورت آنلاین از طریق رایانه یا لپ تاپ خود به صورت آنلاین تماشا کنید. این بازیکن حدود 20 کانال تلویزیونی رایگان به زبان روسی دارد، از جمله "اولین"، "TNT"، "Match TV"، "NTV"، "STS" و دیگران.

  • تماشای آنلاین فیلم ها و سریال های تلویزیونی تورنت (نیازی نیست منتظر بمانید تا فایل به طور کامل دانلود شود، پخش بلافاصله شروع می شود).
  • به رادیو گوش دهید - پخش کننده حدود 400 ایستگاه رادیویی رایگان در ژانرهای مختلف از جمله "پاپ"، "راک"، "تکنو"، "چانسون" و دیگران دارد.
  • تماشای جریان ویدئو (دوربین های نظارتی، دوربین های وب و غیره)؛
  • برای هر سریال و فیلمی از زیرنویس استفاده کنید - فقط آنها را جداگانه دانلود کنید و اضافه کنید.
  • بدون نصب کدک های مختلف به موسیقی گوش دهید و فیلم های ذخیره شده در رایانه خود را تماشا کنید - همه آنها از قبل وجود دارند.

برای کسانی که 20 کانال تلویزیونی رایگان و کیفیت تصویر استاندارد (SD) کافی نخواهد بود، طرح های پولی و اشتراک های اضافی با کانال ها در دسترس است. تعداد کل کانال های تلویزیونی بیش از 130 کانال است که شامل Auto Plus، National Geographic، 2x2، BBC Live News، Amedia 1 و بسیاری دیگر می شود. هنگام خرید اشتراک پولی، کانال ها با فرمت با کیفیت بالا (HDTV) در دسترس کاربر قرار می گیرند - این وضوح به شما امکان می دهد به راحتی تلویزیون را به صورت آنلاین روی رایانه با یک مانیتور بزرگ یا حتی یک تلویزیون تماشا کنید.
می تواند تصاویر با کیفیت بالا را حتی بر روی مانیتورها و تلویزیون های بزرگ پخش کند. عملکردی برای مشاهده کانال ها در چندین دستگاه به طور همزمان وجود دارد و با یک اشتراک پولی می توانید برنامه های مختلف را در دستگاه های مختلف تماشا کنید.

برنامه و همه عملکردها کاملاً رایگان هستند - شما حتی نیازی به ثبت نام یا مجوز ندارید.
محتوای دارای مجوز - می توانید کاملاً قانونی تلویزیون را در تلفن هوشمند خود تماشا کنید.
عملکرد غنی در یک رابط ساده و قابل درک - هیچ چیز اضافی نیست، همه چیز بلافاصله پس از نصب برنامه کار می کند.

می توانید نسخه 3.0.7 ComboPlayer را در زیر دانلود کنید

برای تماشای جامع تلویزیون آنلاین، باید یک مجوز ساده با اتصال به اینترنت را طی کنید، سپس کانال مورد نظر خود را انتخاب کنید. کانال های معمولی با اشتراک رایگان به صورت استاندارد در قالب SDTV پخش می شوند. هر کانال برنامه های خود را دارد که می توانید آن را مستقیماً در برنامه مشاهده کنید.

17 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید