FreePrograms.me

GOM Player 2.3.97 build 5367

GOM Player (GOM Player) یک نرم افزار رایگان توزیع شده برای ویندوز و اندروید است که برای پخش هر فرمت ویدیویی طراحی شده است که آن را از هر آنالوگ متمایز می کند که می تواند از وب سایت رسمی بارگیری شود. توسعه دهنده این برنامه شرکت کره جنوبی Gretech است. مخفف GOM مخفف "Gretech Online Movie" است و این کلمه در زبان کره ای به معنای "خرس" است. از این رو پنجه خرس به عنوان نماد این محصول نرم افزاری انتخاب شد. این برنامه به پنج زبان منتشر شده است: کره ای، انگلیسی، چینی. ژاپنی و روسی. 

شامل تعداد زیادی عملکرد است که سطح بالایی از پخش را فراهم می کند. با این برنامه می توانید حتی فایل های AVI آسیب دیده یا ناقص دانلود/بازنویسی شده را پخش کنید.
GOM Player از تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی مدرن، از جمله ویدئو از دستگاه های تلفن همراه و دوربین های دیجیتال، و همچنین پخش محتوای اینترنتی به طور مستقیم از اینترنت پشتیبانی می کند. 
انواع فرمت های استفاده شده نتیجه پشتیبانی داخلی است که همه کدک های محبوب را پوشش می دهد. اگر کدک مورد نیاز وجود نداشته باشد، خود برنامه آن را در شبکه جستجو می کند. بنابراین، پخش کننده رسانه تقریباً تمام فرمت های ویدیویی مورد نیاز کاربر را پخش می کند. یکی دیگر از ویژگی های مفید، تولید مثل فایل های آسیب دیده و دانلود نشده است. برنامه GOM Player از عملکردهای مفیدی مانند عکس های فوری از فریم ها، ضبط صدا، زیرنویس ها و همچنین یک بافر بزرگ که در آن می توانید مطالب ویدیویی را کپی کنید، پشتیبانی می کند.
فرمت های پشتیبانی شده: avi, divx, asx, asf, wmx, wmv, wvx, wm, mpg, dat, ifo, vob, m1v, m2v, tp, dmb, mp4, m4v, k3g, 3gp, skm, dmskm, lmp4, m , mvb, mkv, ogm, gom.
کدک های داخلی: AC3، OGG، XVID، DIV1، DIV2، DIV3، DIV4، DIV5، DIV6، DIVX، DX50، MP41، MP42، MP43، H263، AP41، MPG4، MP4S، M4S2، MP4V، MPGJMP، RPG0 , DXGM , H4, ffmpeg.
قابلیتی مانند عملکرد فریم به فریم به عقب وجود دارد که سرعت عقب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

پخش کننده عمدتاً برای رایانه ها، لپ تاپ ها و تبلت های دارای ویندوز x32 و x64 در نظر گرفته شده است. اما توسعه‌دهندگان نسخه‌هایی را برای دستگاه‌های دارای Android و iOS (هم تلفن و هم تبلت)، و همچنین رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های دارای سیستم عامل مک منتشر کرده‌اند، بنابراین اگر دستگاه خیلی عجیب و غریب ندارید، به احتمال زیاد پخش‌کننده GOM اجرا خواهد شد. خوب روی آن

می توانید GOM Player نسخه 2.3.97 بیلد 5367 را در زیر دانلود کنید

همچنین شایان ذکر است این واقعیت مهم است که GOM Player کاملاً رایگان توزیع می شود و حاوی تبلیغات سرزده نیست. این پخش کننده را می توان با خیال راحت به طیف وسیعی از کاربران به دلیل راحتی و سادگی آن توصیه کرد.

14 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید