FreePrograms.me

شیر 1.3.11 را به خاطر بسپارید

Remember The Milk که توسط توسعه دهنده Remember The Milk ارائه شده است، در گذشته بر روی سیستم اندروید اجرا شده است. اکنون شما می توانید با استفاده از GameLoop، آن را روی رایانه شخصی بازی کنید.
آن را در کتابخانه GameLoop دانلود کنید و نتایج را جستجو کنید. لازم نیست به باتری نگاه کنید و نگران نویز در زمان نامناسب باشید.

به یاد داشته باشید The Milk در آگوست 2004 ظاهر شد. چیزی که به عنوان یک ایده ساده شروع شد به زودی به یک برنامه وب بزرگ با هر ویژگی قابل تصور تبدیل شد. مدیریت کار به طور کلی سرگرم کننده ترین راه برای گذراندن وقت نیست. به یاد داشته باشید که The Milk طوری ساخته شده است که دیگر مجبور نباشید لیست کارهای خود را روی یادداشت های چسبناک، تخته های سفید، تکه های کاغذ تصادفی یا پشت دست خود بنویسید. به یاد داشته باشید شیر مدیریت کار را سرگرم کننده می کند. عملکرد اصلی ایجاد لیستی از وظایف را با چک باکس هایی ارائه می دهد که اتمام یک کار را مشخص می کند و آن را از لیست کارهای آینده حذف می کند. هر وظیفه دارای مجموعه ای از پارامترها و قابلیت افزودن فیلدها برای داده های کاربر است. همچنین فرصت های زیادی برای مرتب سازی وظایف بر اساس نوع، تاریخ، برچسب، مکان و سایر پارامترها وجود دارد.
علاوه بر این، چیزهای کوچک زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد رفتار فهرست‌های کارها را مطابق با نیازهای کاربر سفارشی کنید. به یاد داشته باشید شیر نه تنها به شما کمک می کند هنگام رفتن به فروشگاه، خرید شیر را به خاطر بسپارید، بلکه برای افراد تجاری نیز مفید خواهد بود. لیست کارها را می توان به سایر کاربران واگذار کرد، که یکی از ویژگی های پیشرفته تر است که در محل کار مفید است.

به یاد داشته باشید که Milk.exe بیشترین دانلود فایل برای نصب کننده این نرم افزار است. به یاد داشته باشید که The Milk به دسته Office یا به طور دقیق تر به زیر مجموعه Time Planning تعلق دارد. این نرم افزار رایگان متعلق به Remember The Milk می باشد. آخرین نسخه Remember The Milk توسط ویندوز 7/8/10/11، 32 بیتی پشتیبانی می شود.

در ادامه می توانید فایل Remember The Milk نسخه 1.3.11 را دانلود کنید

به یاد داشته باشید The Milk در آگوست 2004 ظاهر شد. چیزی که به عنوان یک ایده ساده شروع شد به زودی به یک برنامه وب بزرگ با هر ویژگی قابل تصور تبدیل شد. مدیریت کار به طور کلی سرگرم کننده ترین راه برای گذراندن وقت نیست. به یاد داشته باشید که The Milk ساخته شده است تا دیگر مجبور نباشید لیست کارهای خود را روی یادداشت های چسبناک، تخته های سفید، تکه های کاغذ تصادفی یا پشت دست خود بنویسید. به یاد داشته باشید شیر مدیریت کار را سرگرم کننده می کند. 

13 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید