FreePrograms.me

Keepass Password Safe 2.56

KeePass Password Safe یک مدیر رمز عبور رایگان و منبع باز است. KeePass Password Safe به شما کمک می کند تا چندین رمز عبور را مدیریت کرده و آنها را از سرقت در امان نگه دارید. شما قادر خواهید بود تمام رمزهای عبور خود را در یک پایگاه داده ذخیره کنید که با یک کلید اصلی یا یک فایل خاص قفل شده است.

با داشتن گذرواژه‌های بسیار زیادی که باید به خاطر بسپارید و تغییر دهید تا از داده‌های ارزشمند خود محافظت کنید، داشتن KeePass برای مدیریت ایمن گذرواژه‌هایتان خوب است. KeePass همه رمزهای عبور شما را در یک پایگاه داده بسیار رمزگذاری شده قرار می دهد و آنها را با یک کلید اصلی یا فایل کلید قفل می کند. در نتیجه، شما فقط باید یک رمز عبور اصلی را به خاطر بسپارید یا یک فایل کلیدی را برای باز کردن قفل کل پایگاه داده انتخاب کنید. پایگاه های داده با استفاده از بهترین و ایمن ترین الگوریتم های رمزگذاری شناخته شده امروزی، AES و Twofish رمزگذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ویژگی های ما مراجعه کنید. برخی از مهمترین رمزهای عبور عبارتند از رمز ورود به سیستم عامل ویندوز، رمز ورود به حساب ایمیل، رمز ورود به وب سایت، FTP و همچنین سایر رمزهای عبور برای سرویس های آنلاین (Vkontakte، Facebook، Odnoklassniki). ، mail.ru، mail rambler.ru و دیگران). این لیست را می توان به طور نامحدود ادامه داد. طبیعتاً برای حساب های مختلف از رمزهای عبور متفاوتی استفاده می کنید. با این حال، هنوز هم کاربرانی هستند که از یک رمز عبور برای همه سرویس‌های آنلاین استفاده می‌کنند، اگر این رمز عبور دزدیده شود، مهاجم به همه حساب‌ها دسترسی خواهد داشت: ایمیل، وب‌سایت و غیره. سرقت اطلاعات شخصی شما)، شهرت شما (ارسال هرزنامه، فیشینگ، لینک های ویروسی از طرف شما).
KeePass Password Safe کاملا رایگان است و به عنوان نرم افزار منبع باز (دارای تاییدیه OSI) توزیع می شود.

ویژگی های کلیدی KeePass Password Safe

  • سیستم امنیتی بهبود یافته (الگوریتم های رمزگذاری AES، SHA-256، حفاظت در برابر حدس زدن رمز عبور، حفاظت از پایگاه های داده در برابر هک).
  • قابل حمل (بدون نیاز به نصب)، از سیستم عامل های مختلف (ویندوز، لینوکس، مک OS X) پشتیبانی می کند.
  • سیستم سازمانی مؤثر (برچسب‌های فیلد زمانی، پیوست‌ها در قالب فایل). از روش های مختلف تبادل داده ها (کلیپ بورد، کشیدن و رها کردن، پشتیبانی از افزونه) پشتیبانی می کند.
  • تولید کننده رمز عبور قدرتمند؛
  • چند زبانه (پشتیبانی از بیش از 40 زبان).

به طور پیش فرض، رابط برنامه به زبان انگلیسی است. برای کار با KeePass به زبان روسی، باید کرک مربوطه را دانلود و نصب کنید. سپس آن را از بایگانی استخراج کنید ← با برنامه در پوشه قرار دهید ← راه اندازی KeePass View ← تغییر زبان → روسی را انتخاب کنید.

می توانید Keepass Password Safe نسخه 2.56 را در زیر دانلود کنید

نسخه ویندوز توسط توسعه دهنده در دو نسخه ارائه می شود - نسخه کلاسیک (نسخه سبک) و نسخه حرفه ای کاربردی تر، که بر خلاف نسخه کلاسیک، نیازمند Microsoft .NET Framework نصب شده روی سیستم است.

22 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید