FreePrograms.me

QuickLook 3.7.3

این ابزار به شما کمک می کند تا به سرعت فایل ها و پوشه ها را در رایانه خود مشاهده کنید. یک عملکرد ناچیز، اما بسیار راحت که فرآیندهای کار با رایانه را ذخیره و بهینه می کند: برنامه فایل را باز نمی کند، بلکه آنها را در یک پنجره کوچک گسترش می دهد. برای باز کردن پیش‌نمایش، باید روی فایل کلیک کرده و فاصله را فشار دهید و برای حالت استاندارد، «Enter» را فشار دهید. 

QuickLook به شما این امکان را می دهد که با کلیک یک دکمه یک نمای کلی از پوشه ها، بایگانی ها و فایل های خود مانند اسناد، تصاویر، آهنگ ها یا ویدیوها داشته باشید. همانطور که می دانید، کسانی که شانس اجرای macOS را داشتند، پوشه یا فایل مورد نظر را انتخاب می کنند، فاصله را فشار می دهند تا محتویات نمایش داده شود، یک نوع پیش نمایش، راحت، سریع و همچنین دلپذیر، اما چه طور دیگری فشار دهید مجدداً بازبینی قبلی باز دوباره بسته می شود. در این ابزار، می‌توانید فایل فعال را با استفاده از یک برنامه استاندارد تغییر دهید، باز کنید (مثلاً تصمیم گرفتید یک ویدیو تماشا کنید یا به صدا گوش دهید) یا نرم‌افزار موجود در سیستم را مشخص کنید. به هر حال، عکس ها را می توان با استفاده از کلید CTRL و چرخ ماوس بزرگ و کوچک کرد و همچنین میزان صدا را در پخش کننده داخلی تنظیم کرد.
با QuickLook، کاربران می توانند اسناد و تصاویر را بدون باز کردن آنها مشاهده کنند. QuickLook نه تنها برای مشاهده اسناد، بلکه برای مشاهده تصاویر، فیلم ها و موسیقی نیز طراحی شده است. Paddy Xu قابلیت مشابهی را برای کاربران ویندوز ایجاد کرد. پروژه او، QuickLook برای ویندوز، یک برنامه رایگان است که به کاربران اجازه می دهد اسناد و تصاویر را بدون باز کردن آنها مشاهده کنند. این یک ابزار عالی برای کسانی است که نیاز به مشاهده اسناد بدون باز کردن آنها دارند. می توانید از QuickLook برای پیش نمایش اسناد و تصاویر بدون باز کردن آنها استفاده کنید.

به لطف این ابزار می توانیم ببینیم فایل چیست و حتی هر اقدامی را که بومی ویندوز است اعمال کنیم. به این ترتیب، اگر عملی را مثلاً روی یک فایل تصویری اعمال کنیم، داده های آن را بازیابی می کنیم و با استفاده از نمایشگر تصویر پیش فرض خود، آن را باز می کنیم. همچنین می‌توانیم آن را با سایر برنامه‌ها به اشتراک بگذاریم، اگر برنامه‌های دیگری نیز داشته باشیم که می‌توانند با عکس‌ها کار کنند و روی برخی از آنها اقداماتی انجام دهند (افزایش و کاهش صدا در مورد ویدیوها و فایل‌های موسیقی، یا بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی اسناد).

می توانید نرم افزار QuickLook نسخه 3.7.3 را در زیر دانلود کنید

هزاران نوع فایل پشتیبانی شده طراحی کاربر پسند. صفحه نمایش لمسی دوستانه پشتیبانی HiDPI در کادر گفتگوی Open and Save File پیش نمایش را مشاهده کنید. پیش نمایش در فایل منیجر شخص ثالث. به راحتی با افزونه ها قابل تمدید است. دارای مجوز اکیدا GPL برای رایگان نگه داشتن آن برای همیشه. 

21 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید