FreePrograms.me

باران سنج 4.5.18

Rainmeter مجموعه ای از ویجت های به سبک ویندوز است که می توانید بسته به اولویت ها و نیازهای خود ویرایش کنید.

Rainmeter یک دستگاه اندازه گیری عملکرد فوق العاده قابل تنظیم برای دسکتاپ رایانه شخصی شما است که زمانی یک برنامه نسبتاً پیچیده بود، توسعه دهندگان Rainmeter به طور فزاینده ای به دنبال کاربرپسندتر کردن رابط کاربری هستند. Rainmeter در واقع می تواند کارهای بسیار جالبی را روی دسکتاپ ویندوز شما انجام دهد و اکنون اعمال تنظیمات جدید آسان تر است.
Rainmeter اکنون با یک تم از پیش نصب شده به نام "Enigma" ارائه می شود که نمونه ای عالی از نحوه ظاهر یک دسکتاپ جذاب است. می توانید ساعت، تقویم و RSS و همچنین طیف وسیعی از مانیتورهای سیستم را اضافه کنید. و این تازه اولشه. تقریباً همه چیز در Rainmeter قابل تنظیم است، و بسیاری از تم های دیگر وجود دارد که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید تا به دسکتاپ خود احساسی واقعاً شخصی بدهید.
Enigma به طور خاص گنجانده شده است زیرا دسکتاپ شما را به یک فضای واقعا کاربردی تبدیل می کند. می‌توانید پنجره‌های ابزارهای مختلف را به دلخواه حرکت دهید، به راحتی پوسته‌های آن‌ها را ویرایش کنید، شفافیت را تنظیم کنید، و حتی آن‌ها را به طور کامل حذف کنید. باران سنج یک راه عالی برای تازه کردن دسکتاپ شما است.
اگرچه Rainmeter تا حد زیادی قابلیت استفاده خود را بهبود بخشیده است، اما افراد مبتدی همچنان می توانند به راحتی در تنظیمات گم شوند. افزودن پوسته‌های جدید اکنون بسیار ساده‌تر است و نیازی به کدنویسی ندارد، اگرچه اگر به چالش نیاز دارید، گزینه سفارشی‌سازی با کد خودتان هنوز در دسترس است.

بسیاری از پوسته‌ها حتی کاربردی هستند: آنها می‌توانند یادداشت‌ها و لیست‌های کارهای شما را ضبط کنند، برنامه‌های مورد علاقه‌تان را راه‌اندازی کنند، پخش‌کننده رسانه‌تان را کنترل کنند - همه اینها در یک رابط کاربری تمیز و محجوب که می‌توانید هزاران هزار مورد را تغییر دهید و سفارشی کنید پوسته های موجود، ایجاد شده توسط و جامعه همیشه در حال رشد کاربران Rainmeter.
باران سنج فقط یک برنامه کاربردی نیست، یک جعبه ابزار قوی است. با مستندات گسترده، راهنمای شروع، و آموزش های پوست اندازی، پوسته های خود را به زبانی ساده و آسان برای یادگیری ایجاد و اصلاح کنید. Skins از معیارها استفاده می کند - مجموعه ای از ماژول های داخلی قدرتمند که ...

در ادامه می توانید Rainmeter نسخه 4.5.18 را دانلود کنید

با Rainmeter، کاربر می تواند نحوه نمایش آن را تغییر دهد دسکتاپ خود را با استفاده از پوسته پیش فرض، یا می توانید یکی را به دلخواه ایجاد کنید. با استفاده از این برنامه، می توانید آزادانه و به راحتی دسکتاپ خود را تغییر دهید و آن را به طرز شگفت انگیزی تزئین کنید. ویژگی ها و طراحی پیش فرض هر دسکتاپ جذاب نیست، اما با یکی از آنها کاربر می تواند تنظیمات کلی طراحی را به دلخواه تغییر دهد. این یک محیط کار ساده و مناسب ایجاد می کند.

18 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید