FreePrograms.me

WeDo 2.0 LEGO Education 1.10.169

با اپلیکیشن WeDo 2.0، کودکان در سنین دبستان می توانند خود را در دنیای برنامه نویسی غرق کنند. با آجرهای LEGO®، نرم‌افزار با کاربرد آسان و پروژه‌های هیجان‌انگیز STEM، معلمان هر آنچه را که برای آموزش اصول برنامه‌نویسی به بچه‌ها نیاز دارند، در اختیار دارند.

ترکیب منحصربه‌فرد قابلیت‌های آجرسازی LEGO® و یک برنامه با کاربری آسان، پروژه‌های WeDo 2.0 را برای کلاس‌های فناوری و علوم شما سرگرم‌کننده و جذاب می‌کند. این ترکیب همچنین هر آنچه را که برای آموزش برنامه نویسی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد با برنامه WeDo 2.0 و مجموعه ای از آجرهای LEGO®، می توانید کارهای زیر را انجام دهید.

  • به دانش‌آموزان درک عمیق‌تری از موضوعات کلیدی علوم و مهندسی ارائه دهید، به آنها بیاموزید که چگونه سؤالات خوب بپرسند و مسائل را حل کنند، مدل‌سازی، نمونه‌سازی اولیه، انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌ها، تفکر تحلیلی، استخراج حقایق از استدلال، و به دست آوردن، ارزیابی و برقراری ارتباط. داده ها ؛
  • به بچه ها یاد دهید که چگونه با بهترین برنامه آموزشی که شامل بیش از 40 ساعت برنامه درسی بر اساس استانداردهای آموزش فدرال نسل بعدی است، کدنویسی کنند.

این نرم افزار یک محصول نرم افزاری مستقل نیست. این برای مدل های برنامه نویسی از مجموعه LEGO® Education WeDo 2.0 طراحی شده است که به طور جداگانه خریداری می شود.

می توانید برنامه WeDo 2.0 LEGO Education نسخه 1.10.169 را در زیر دانلود کنید

WeDo 2.0 با بهره گیری از بهترین و خلاقانه ترین ویژگی های آموزش LEGO®، از جمله طراحی جدید، دارای یک رابط کاربری جدید، ویژگی های آموزش و یادگیری و تجربیات یادگیری اضافی برای معلمان و دانش آموزان است. WeDo 2.0 برای کلاس های درس، مراکز جوانان و اجتماعی، برنامه های بعد از مدرسه و آموزش در خانه ایده آل است. همچنین برای دانش آموزان 5 تا 14 سال و همچنین معلمان و رهبران جوانانی که با کودکان جامعه خود کار می کنند مناسب است.

10 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید