FreePrograms.me

شنیدنی 3.4.0

Audible برنامه رسمی برای گوش دادن به کتاب های صوتی از آمازون است. این به شما این امکان را می دهد که در حین حرکت یا زمانی که چشمان شما درگیر چیز مهمتری است به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

طراحی برنامه تا حد امکان جالب است، همه چیز بسیار منظم چیده شده است، بلافاصله می توانید متوجه شوید که توسعه دهندگان تمام تلاش خود را کردند و یک برنامه واقعاً با کیفیت به نام Audible ایجاد کردند کتاب های صوتی در اپلیکیشن موبایل Audible وجود دارد. در این نرم افزار شما قطعا می توانید چیزی برای خود پیدا کنید، زیرا به سادگی یک انتخاب غیر واقعی از طیف گسترده ای از کتاب ها وجود دارد.
از تابع "دسته ها" استفاده کنید، با رفتن به آن می توانید ژانر کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به دنبال چیزی برای خود بگردید. به عنوان مثال، شما می توانید ژانر "رمان" را انتخاب کنید، اگر وارد آن شوید، می توانید تعداد زیادی از جالب ترین و محبوب ترین رمان ها را ببینید.
همچنین باید گفت که اپلیکیشن Audible هم شامل کتاب های پولی و هم رایگان می باشد. می‌توانید به برخی از آنها کاملاً رایگان گوش دهید، اما برای برخی دیگر باید هزینه پرداخت کنید. به اندازه کافی خنده دار، کتاب صوتی در نقطه ای که گوش دادن به آن را تمام کرده اید متوقف می شود (بعداً می توانید دوباره به آن گوش دهید).

علاوه بر گوش دادن به کتاب، گزینه پخش جریانی نیز وجود دارد. با استفاده از آن، می توانید پادکست مورد علاقه خود را به صورت رایگان پخش کنید. به علاوه، می‌توانید در حالی که هر کاری را در زندگی روزمره خود انجام می‌دهید، به همه برنامه‌های خود گوش دهید. این گزینه در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما لذت می دهد.

در زیر می توانید اپلیکیشن Audible نسخه 3.4.0 را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود دانلود کنید

کتاب های صوتی در ژانرهای مختلف مانند پلیسی و هیجان انگیز، علمی تخیلی و فانتزی، ادبیات علمی عامه پسند، تجارت، تاریخ، زندگی نامه و خاطرات، آموزش، طنز، نمایش های صوتی، ادبیات کودکان و غیره موجود است. 

08 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید