FreePrograms.me

Google Earth رایگان 7.1.8.3036

با استفاده از برنامه Google Earth (Google Planet Earth)، می توانید در کل سیاره سفر کنید: تصاویر ماهواره ای از مکان های مختلف را ببینید، نقشه های مناطق و سازه ها را در تصاویر سه بعدی نگاه کنید، به فضا پرواز کنید و در اعماق اقیانوس غرق شوید. . با ویژگی جدید Google Ocean، اکنون همه می توانند نه تنها به توپوگرافی کف اقیانوس نگاه کنند، بلکه می توانند بفهمند که چه تعداد فرآیند در آنجا رخ می دهد. شما شاهد اکتشافات باورنکردنی خواهید بود که توسط شرکت هایی مانند نیروی هوایی انجام شده است.

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم اکنون در دستان شماست! گوگل نسخه جدیدی از بسته نرم افزاری خود را با نام Google Earth منتشر کرده است. این برنامه برای کار با سرویسی به همین نام طراحی شده است که به شما امکان می دهد با استفاده از فناوری OpenGL تصاویر ماهواره ای سیاره زمین را در حالت سه بعدی مشاهده کنید. توابعی برای جستجو بر اساس آدرس ها و اشیاء وجود دارد. نسخه هفتم رابط کاربری ساده تری دارد و همچنین امکان نمایش سه بعدی برخی از ساختمان ها را نیز دارد. در نسخه‌های اخیر، استفاده از لایه‌های اطلاعات اضافی و عملکردهای ضبط ویدیو با کیفیت بالا امکان‌پذیر شده است.

Google Earth نرم افزاری است که مشابه ندارد و تا چند سال آینده وجود نخواهد داشت. توسعه دهندگان به سرعت در حال توسعه آن هستند و عملکرد این ابزار را گسترش می دهند. این شرکت تلاش کرد و دقیق ترین نقشه سه بعدی سیاره ما را با همه کشورها و شهرها تهیه کرد. رابط کاربری به سبک مینیمالیستی ساخته شده است، که به معنای عدم وجود عناصر غیر ضروری و غیر ضروری است، هیچ درهم و برهمی از ابزار وجود ندارد، هر چیزی که نیاز دارید همیشه در دسترس است. گوگل کارهای زیادی انجام داده است تا بتوانید به راحتی به تمام نقاط سیاره ما سفر کنید.

Google Earth Free 7.1.8.3036 را در زیر دانلود کنید

اطلاعات تاریخی در مورد زمین به شما کمک می کند تا در زمان سفر کنید و ببینید که چگونه شهرها رشد می کنند، قله های برفی ذوب می شوند، خطوط ساحلی فرسایش می یابند و موارد دیگر. 

10 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید