FreePrograms.me

Winamp 5.9.2 بیلد 10042

این برنامه به شما امکان می دهد با فرمت های MP3، OGG، AAC، WAV، MOD، XM، S3M، IT، MIDI و غیره کار کنید، از پخش ویدیو (AVI، ASF، MPEG، NSV) پشتیبانی می کند، دارای تعداد زیادی تنظیمات است. و پارامترها، دارای قابلیت تغییر پوسته، دارای ماژول تجسم خوب، کتابخانه رسانه و بسیاری موارد دیگر است.

قابلیت های این پخش کننده واقعا چشمگیر است: علاوه بر لیست ناقص انواع فایل های ذکر شده در بالا، موسیقی MIDI و ردیاب، آهنگ های سی دی های صوتی را پخش می کند، از پخش جریانی، صدای فراگیر پشتیبانی می کند، دارای گزینه تنظیم صدا، دارای ده کاملا قابل تنظیم - اکولایزر گرافیکی باند، نمایش طیف نگار و اسیلوگرام، نمایش تصاویر بصری زیبا (برای صدا)، پشتیبانی از کار با ابرداده (ویرایشگر خود، پر کردن خودکار اطلاعات از اینترنت)، به شما امکان کپی CD Audio را به فرمت دیجیتال و بالعکس می دهد. کار با پلاگین ها و موارد دیگر.

همچنین باید کتابخانه چند رسانه ای را برجسته کنیم، که به شما امکان می دهد به راحتی همه داده های رسانه را در رایانه شخصی خود جستجو، مرتب سازی و فیلتر کنید. در اینجا، به هر حال، می توانید کنترل پخش کننده را با استفاده از ترکیبی از کلیدهای داغ یا دکمه های چند رسانه ای پیکربندی کنید.

Winamp 5.9.2 build 10042 را در زیر دانلود کنید

در یک کلام، Winamp یک ترکیب چند رسانه ای کامل است که می تواند هر گونه محتوای صوتی و تصویری را بازتولید کند، همچنین درخواست های اضافی را برای کاربران سخت افزاری ارائه می دهد. 

29 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید