FreePrograms.me

از DirectX 12

مایکروسافت دایرکت ایکس - مجموعه ای از کتابخانه های DirectX SDK که برای عملکرد برخی از بازی هایی که از فناوری های D3DX9، D3DX10، D3DX10، XAudio 2.7، XInput 1.3، XACT و (یا) مدیریت شده DirectX 1.1 استفاده می کنند، ضروری هستند. Microsoft DirectX قبلاً در سیستم عامل های Windows XP SP2، Windows Vista، Windows 7، Windows 8 / 8.1، Windows 10 و نسخه های مربوط به آنها از Windows Server گنجانده شده است.

DirectX 12 شامل اجزایی است که به توزیع یکنواخت بار در هسته های پردازنده کمک می کند. برای اولین بار به گیمرها این فرصت داده شد تا بازی ها را با وضوح 4K اجرا کنند - با یک کارت گرافیک با عملکرد بالا و یک پردازنده مدرن، می توانید از زیبایی بی سابقه گرافیک لذت ببرید! هنگام استفاده از DirectX 12، امکان استفاده همزمان از دو کارت گرافیک با مارک های مختلف وجود دارد، مقدار حافظه ویدئویی خلاصه می شود. علاوه بر این، افزایش عملکرد با ارائه دسترسی کامل به توسعه دهندگان به منابع سخت افزاری در سطح پایین به دست آمد.

بسیاری از مشکلات راه اندازی بازی های ویدئویی مدرن به دلیل نسخه های قدیمی درایور نصب شده بر روی رایانه ایجاد می شود. با توجه به به روز رسانی مداوم موتورهای بازی و ادغام فناوری های جدید در آنها، گیمرها نیاز به به روز رسانی منظم کتابخانه های اجرایی دارند. یکی از اصلی ترین این API ها را می توان DirectX نامید. این مجموعه از کتابخانه ها توسط مایکروسافت در ++C توسعه یافته است و تقریباً در تمام بازی های رایانه ای که از گرافیک سه بعدی استفاده می کنند استفاده می شود. ارزش دانلود DirectX 3 را دارد تا بتوانید پروژه های جدید را راه اندازی کنید و از عملکرد پایدار در آنها اطمینان حاصل کنید.

نسخه 12 DirectX را می توانید در زیر دانلود کنید

مدیر به‌روزرسانی، چند صد کیلوبایتی، جدیدترین کتابخانه‌های API را دانلود می‌کند. همچنین اغلب پس از نصب بازی های ویدیویی به طور خودکار شروع می شود.



15 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید