FreePrograms.me

AIMP 5.30.2533

AIMP یک مرکز صوتی چند منظوره است. به لطف ابزارهای داخلی، می‌توانید به راحتی موسیقی را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کنید، صدا را از میکروفون یا دستگاه صوتی دیگر ضبط کنید، برچسب‌های فایل‌های MP3، OGG، WMA را ویرایش کنید و همچنین فایل‌های موسیقی را در یک گروه تغییر نام دهید یا مرتب کنید. این برنامه بر اساس نظرات کاربران سایر بازیکنان ایجاد شد، بنابراین بهترین ها و حتی بیشتر را متمرکز کرد.

می‌توانید کتابخانه‌ای از ضبط‌های صوتی خود را ایجاد کنید، لیست‌های پخش ایجاد کنید، آهنگ‌های مختلف را رتبه‌بندی کنید، و صدا را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. همچنین می توانید نوع پخش را تغییر دهید. به عنوان مثال، به ترتیب تصادفی یا پخش آهنگ های یک دسته خاص.
این برنامه دارای یک اکولایزر 20 بانده است که با آن می توانید صدای خاصی را به موسیقی بدهید. شما همچنین این فرصت را دارید که جلوه های صوتی را اعمال کنید: طنین، افزودن اکو، افزایش سرعت و غیره. برای روان‌تر کردن جابه‌جایی بین آهنگ‌ها، می‌توانید یک فیلتر محو شده اعمال کنید، یک مکث بین آهنگ‌ها اضافه کنید و crossfading را فعال کنید.

پخش کننده دارای یک اکولایزر 18 بانده است که به شما امکان می دهد صدا را به بهترین کیفیت تغییر دهید. همچنین قالب های استانداردی برای برخی از انواع موسیقی وجود دارد که از Winamp منتقل شده اند. علاوه بر اکولایزر، 4 جلوه ویژه نیز وجود دارد: Chorus، Echo، Flanger، Reverb. که هر کدام تنظیمات خاص خود را دارند که با پایان برنامه ذخیره می شوند.
علاوه بر همه اینها، برنامه عملکرد مناسبی مانند ضبط در حین پرواز جریان صوتی مانند پخش رادیو اینترنتی دارد.

می توانید AIMP 5.30.2533 را در زیر دانلود کنید

می توانید AIMP را به زبان روسی به صورت رایگان از وب سایت رسمی دانلود کنید. پخش کننده روی دستگاه های ویندوز و اندروید کار می کند.

14 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید