FreePrograms.me

mp3DirectCut 2.36

mp3DirectCut یک ویرایشگر فایل MP3 کوچک است که به شما امکان می دهد تا قسمت هایی از فایل ها را مستقیماً بدون فشرده سازی آنها به فرمت PCM برش دهید یا کپی کنید. فایل های دریافتی جدید بدون افت کیفیت ذخیره می شوند.

این برنامه از فرمت‌های MP3، AAC، MP2، فایل‌های پروژه MPD پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نقاط را برای جدا کردن یک آهنگ از یک فایل CUE وارد کند. به لطف این، از ویرایشگر می توان برای جدا کردن مجموعه های طولانی دی جی استفاده کرد.  

محبوب ترین برنامه برای برش و پیوستن به آهنگ های موسیقی بدون از دست دادن کیفیت اصلی، به شما امکان می دهد آهنگ ها را به چند قسمت در یک زمان تقسیم کنید، از توانایی بارگیری نقاط تقسیم آهنگ نشان داده شده در فایل های CUE پشتیبانی می کند. به لطف قابلیت افزودن افکت محو صدا، mp3DirectCut را می توان برای ویرایش آهنگ های زنگ در فرمت MP3 استفاده کرد.

علاوه بر این، ویرایشگر صوتی به طور خودکار مکث و سکوت را در داده های صوتی تشخیص داده و حذف می کند، به شما امکان می دهد محو شدن ملودی صاف، نرمال کردن صدا، انجام ویرایش دسته ای، نشانک گذاری و برچسب گذاری یک آهنگ، ایجاد و ویرایش برچسب های داده های صوتی را به شما امکان دهد.

mp3DirectCut نسخه 2.36 را در زیر دانلود کنید

می توانید mp3DirectCut را به زبان روسی به صورت رایگان از وب سایت رسمی دانلود کنید. این نرم افزار رابط کاربری ساده ای را ارائه می دهد که برای کاربران تازه کار مناسب است.

13 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید