FreePrograms.me

K-Lite Codec Pack 18.0.5

بسته کدک K-Lite بهترین مجموعه رایگان کدک و ابزار برای کار با هر فایل ویدیویی و صوتی است که باید در هر رایانه ای وجود داشته باشد. به لطف این مجموعه، کاربر می تواند هر فایلی را بدون در نظر گرفتن فرمت و پسوند آنها راه اندازی و مشاهده کند.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای جهانی از کدک ها و رمزگشاها برای پخش هر فایل چندرسانه ای در طیف گسترده ای از فرمت های صوتی و تصویری است. بسته شامل هر دو کدک 32 بیتی و 64 بیتی است، بنابراین می توان از آن با کیفیت یکسان در نسخه های ویندوز x86 و x64 استفاده کرد. لیست فرمت های پشتیبانی شده بسیار بزرگ است، ما فقط محبوب ترین ها را یادداشت می کنیم: AVI، MKV، MP4، FLV، MPEG، MOV، TS، M2TS، MP3، OGM، WMV، 3GP، WEBM، FLAC و غیره.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای ضروری از کدک ها برای کسانی است که دائماً با فرمت ها و فایل های چندرسانه ای فراوانی روبرو هستند. با آن می توانید به راحتی به صدا گوش دهید، فیلم های مختلف را تماشا کنید و بنا به صلاحدید خود آنها را تغییر دهید. تنظیمات کدک را انتخاب کنید، رابط پخش کننده را سفارشی کنید و با هر فرمتی بدون خطا یا اشکال کار کنید.

K-Lite Codec Pack نسخه 18.0.5 را در ادامه دانلود کنید 

برای اکثر کاربرانی که فقط قصد تماشای ویدیو و گوش دادن به موسیقی را دارند، نسخه Basic کافی خواهد بود یا نسخه استاندارد که شامل پخش کننده ویدیوی Media Player Classic Home Cinema است که می تواند جایگزین خوبی برای پخش کننده ویدیوی استاندارد ویندوز باشد. کاربران باتجربه ای که درگیر پردازش و ویرایش ویدیو هستند می توانند با استفاده از نسخه مگا تمامی کدک های لازم را در سیستم نصب کنند. 

08 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید