FreePrograms.me

راه حل DriverPack 17.11.106


راه حل DriverPack - بسته ای متشکل از جدیدترین درایورها برای پیکربندی های مختلف رایانه شخصی، و همچنین برای مدل های مختلف لپ تاپ، مانند Asus، Acer، Sony، Samsung، HP، Lenovo، Toshiba، Fujitsu-Siemens، DELL، eMachines، MSI و غیره.
این برنامه به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار درایورها را نصب، به روز رسانی و جستجو کنید و حتی بدون اینکه کاربر به اینترنت متصل باشد می توان از آن استفاده کرد.

نسخه کامل DriverPack Solution شامل درایورهایی برای تجهیزات زیر است: چیپست ها، کارت های ویدئویی، کارت های صدا، کارت های شبکه، ماژول های Wi-Fi، مودم ها، حسگرهای بیومتریک، پد لمسی، تیونرهای تلویزیون، بلوتوث، کارت خوان، نمایشگرها، چاپگرها، دوربین های وب ، آداپتورهای USB و برخی تجهیزات رایج دیگر.

این برنامه راحت ترین و سریع ترین راه را برای راه اندازی رایانه ارائه می دهد، کاملاً رایگان توزیع می شود و هم برای افراد حرفه ای و هم برای کاربران بی تجربه مناسب است.

در ادامه می توانید DriverPack Solution نسخه 17.11.106 را دانلود کنید

صرف نظر از اینکه رایانه شما چند ساله است یا روی چه اجزایی ساخته شده است، می توانید DriverPack Solution را به زبان روسی دانلود کنید تا درایورهای مناسب را پیدا کنید. این برنامه دارای بزرگترین پایگاه داده در میان ابزارهای مشابه است. نسخه های جداگانه ای برای نصب آفلاین وجود دارد: می توان از آنها استفاده کرد، اما هیچ اتصال اینترنتی روی رایانه شخصی وجود ندارد.




 

08 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید