FreePrograms.me

ویزیت کارت مستر 11.0


ویزارد کارت ویزیت یک برنامه مناسب برای طراحی مواد چاپی است. می توانید از آن برای ایجاد کارت های تجاری و هدیه، نشان ها، دعوت نامه ها و غیره استفاده کنید. با نرم افزار می توانید از قالب های آماده استفاده کنید یا پروژه ها را از ابتدا توسعه دهید. می توانید Creator کارت ویزیت را دانلود کنید و به طرح های شیک، کاتالوگ تصاویر، فونت ها و پس زمینه دسترسی پیدا کنید.

این برنامه یک راه حل جهانی است که برای کاربران مبتدی و پیشرفته مناسب است. مبتدیان می توانند از طرح های آماده استفاده کنند، اطلاعات تماس را وارد کرده و مطالب را در قالب مناسب ذخیره کنند.
کارشناسان از توانایی تنظیم دستی اندازه بوم، وجود شبکه و طرح‌بندی صفحه، توانایی قفل کردن یک عنصر در یک موقعیت خاص و ابزارهایی برای ایجاد کدهای QR و نقشه‌ها لذت خواهند برد.
همچنین می توانید پشت کارت ویزیت را در برنامه طراحی کنید، تصاویر را از یک کاتالوگ قرار دهید یا تصاویر را از هارد دیسک خود بارگذاری کنید، شکل ها و لایه های متن را اضافه کنید.

شما می توانید هر عنصر را سفارشی کنید و اندازه، موقعیت و چرخش لایه را تغییر دهید. می توانید نتیجه را در قالب PSD برای ویرایش بیشتر در ویرایشگرهای گرافیکی دیگر صادر کنید. همچنین می توانید مطالب را با فرمت PDF، JPEG، BMP و غیره خروجی بگیرید.

می توانید Business Card Master 11.0 را در زیر دانلود کنید

هنگام چاپ داده ها، این فرصت را خواهید داشت که یک چاپگر راه اندازی کنید، اندازه کاغذ را مشخص کنید، چند طرح را روی یک صفحه قرار دهید، و نشانگرهای برش را اضافه کنید.

30 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید