FreePrograms.me

TeamViewer 15.49.3

برنامه TeamViewer برای دسترسی از راه دور به رایانه طراحی شده است. این قابلیت دور زدن محدودیت هایی مانند فایروال، پورت های مسدود شده و مسیریابی IP محلی NAT را دارد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به هر سیستم از راه دور اعم از کامپیوتر دیگر یا سرور متصل شوید و آن را برای انجام کارهای لازم کنترل کنید. با TeamViewer می توانید منابع را به اشتراک بگذارید و از یک کامپیوتر راه دور کار کنید.

توابع نرم افزاری

با TeamViewer دسترسی به رایانه از راه دور آسان است. این برنامه به کاربران بدون مهارت خاصی اجازه می دهد تا به لطف رابط بصری و سهولت استفاده به سرعت بر تمام عملکردهای آن تسلط پیدا کنند.
اگرچه محدودیت‌های پورت یا فایروال‌ها ممکن است از روش‌های عادی اتصال از راه دور جلوگیری کند، TeamViewer به شما اجازه می‌دهد به رایانه خود دسترسی داشته باشید. با تشکر از این واقعیت که این برنامه یک اتصال پایدار و قابل اعتماد بین رایانه های راه دور ایجاد می کند، می توانید بر این موانع غلبه کرده و ارتباطات را بازیابی کنید.

با NAT، TeamViewer به راحتی آدرس های IP محلی را مسیریابی می کند. با استفاده از فناوری NAT مشکلات را با موفقیت حل می کند و ارتباط رایگان با رایانه های متصل به روتر را فراهم می کند.

دانلود TeamViewer 15.49.3 برای ویندوز 10

TeamViewer در حال تبدیل شدن به یک ابزار ضروری برای کسانی است که نیاز به دسترسی از راه دور به رایانه خود دارند، به لطف قابلیت های گسترده و سهولت استفاده آن. حتی در مورد تعدادی محدودیت مهم مانند فایروال، پورت های مسدود شده یا مسیریابی آدرس های IP محلی NAT، این برنامه مدیریت سریع و صحیح رایانه های راه دور و ارتباطات قابل اعتماد را تضمین می کند.

15 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید