FreePrograms.me

FastStone Image Viewer 7.8


FastStone Image Viewer یک برنامه واقعا راحت و رایگان برای کار با تصاویر گرافیکی است. طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عکس های خود را به راحتی مشاهده، تبدیل و ویرایش کنید.

توابع اصلی برنامه

یکی از ویژگی های اصلی FastStone Image Viewer رابط کاربری ساده و شهودی آن است که کار با این برنامه را حتی برای کاربران بی تجربه بسیار راحت می کند. در آن همه ابزارها و تنظیمات لازم برای تغییر اندازه تصویر، تغییر نام آن، حذف قسمت های ناخواسته، تنظیم و تغییر رنگ، افزودن واترمارک و موارد دیگر را خواهید یافت.
علاوه بر این، FastStone Image Viewer یک ویژگی سازنده نمایش اسلاید ارائه می دهد که به شما امکان می دهد چندین تصویر را در یک تصویر ترکیب کنید، افکت های انتقالی بین آنها اضافه کنید و حتی موسیقی پس زمینه اضافه کنید. با بیش از 150 افکت انتقال در دسترس، می توانید در چند مرحله ساده اسلایدشوهای جذابی ایجاد کنید.

FastStone Image Viewer یک جایگزین عالی برای ACDSee است که بسیاری از ویژگی های گرافیکی مفید را ارائه می دهد در حالی که استفاده از آن آسان است. توصیه می کنم این برنامه را امتحان کنید و مطمئن شوید که راحت و موثر است.

می توانید این برنامه را از وب سایت ما در زیر دانلود کنید

این برنامه از تمام فرمت های اصلی فایل تصویری مانند BMP، JPEG، JPEG 2000، GIF، PNG، PCX، TIFF، WMF، ICO، TGA و همچنین فرمت های RAW دوربین های دیجیتال از جمله CR2، CR3، CRW، NEF، پشتیبانی می کند. NRW، PEF، RAF، RWL، MRW، ORF، SRW، X3F، ARW، SR2، SRF، RW2 و DNG. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی با عکس های خود کار کنید، صرف نظر از فرمتی که در آن ذخیره شده اند.

12 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید