FreePrograms.me

Speccy 1.32.803


Speccy مکانی است برای شروع اگر شما نیاز دارید که بدانید در داخل کامپیوتر شما چه چیزی وجود دارد.

Speccy یک برنامه رایگان برای تشخیص و نظارت بر سخت افزار کامپیوتر است. اطلاعات دقیقی در مورد اجزای کامپیوتر مانند پردازنده، مادربرد، رم، کارت گرافیک، ذخیره سازی، شبکه و حسگرها ارائه می دهد. Speccy همچنین می تواند دمای سخت افزار را کنترل کند و وضعیت سلامت HDD ها و SSD ها را نشان دهد.

استفاده از Speccy بسیار آسان است. می توان آن را از دسکتاپ یا از منوی Start راه اندازی کرد. پس از راه اندازی، برنامه به طور خودکار رایانه شما را اسکن می کند و اطلاعات مربوط به اجزای آن را نمایش می دهد. رابط کاربری Speccy بسیار کاربر پسند و شهودی است. اطلاعات مربوط به اجزای کامپیوتر به شکل درخت دایرکتوری ارائه شده است. کاربر می تواند یک دایرکتوری خاص را برای دیدن اطلاعات دقیق تر در مورد محتوای آن گسترش دهد.

Speccy همچنین دارای چندین ویژگی اضافی است که ممکن است برای کاربران پیشرفته مفید باشد. به عنوان مثال، این برنامه می تواند گزارش هایی در مورد وضعیت رایانه شما ایجاد کند. می توانید از این گزارش ها برای عیب یابی مشکلات یا مقایسه وضعیت رایانه خود با رایانه های دیگر استفاده کنید.

Speccy یک ابزار قدرتمند و راحت برای تشخیص و نظارت بر سخت افزار کامپیوتر شما است. این می تواند هم برای کاربران مبتدی و هم برای متخصصان با تجربه مفید باشد.

ویژگی های برنامه

* درایورهای سخت افزار کامپیوتر را به روز کنید
* اجزای کامپیوتر قدیمی را شناسایی کنید
* نمایش اطلاعات گارانتی برای قطعات کامپیوتر
* اطلاعات پیکربندی کامپیوتر را در یک فایل ذخیره کنید

Speccy نسخه 1.32.803 را دانلود کنید

Speccy قابلیت ذخیره و صادرات اطلاعات سیستم را در فرمت های مختلف از جمله متن و XML دارد. این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید می شود که بخواهید ویژگی های رایانه خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید یا یک فایل ضبط شده را برای استفاده بعدی ذخیره کنید. این باعث می شود Speccy یک ابزار ضروری برای هر کسی باشد که به دنبال اطلاعات دقیق در مورد قطعات سخت افزاری و نرم افزاری رایانه خود است. به زبان ساده، با رابط کاربر پسند، گزارش جامع و قابلیت های نظارت در زمان واقعی، Speccy بهترین در زمینه خود است.

 ​​​

08 ژانویه 2024 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. متوسط ​​بودن
    9 ژانویه 2024 20:33
    برنامه بسیار کاربردی، من نمی توانم کامپیوتر خود را بدون آن راه اندازی کنم!
  2. اچ من
    9 ژانویه 2024 20:40
    برنامه Speccy عالی و راحت. از اینجا دانلود کنید. اکنون مشاهده مشخصات و اطلاعات مربوط به رایانه من راحت است. برنامه بسیار خوبی است، من آن را به همه توصیه می کنم. 
  3. کامنف
    9 ژانویه 2024 21:16
    من به همه توصیه می کنم آن را دانلود کنند، این یک برنامه جالب است
  4. Yegor
    Yegor
    9 ژانویه 2024 22:21
    یک برنامه خوب، بدون تبلیغات و عملکردهای غیر ضروری، به خوبی ویژگی های رایانه شخصی و دمای آن را نشان می دهد.