FreePrograms.me

دانلود City Smash 2 1.1.0

با City Smash 2، یک شبیه ساز هیجان انگیز که در آن می توانید در یک کلان شهر مجازی، تخریب هایی با ابعاد حماسی ایجاد کنید، خود را در دنیایی از تخریب و اکشن های آدرنالین غوطه ور کنید. از حملات هوایی، تجهیزات نظامی و حتی یک کشتی بیگانه استفاده کنید تا شهر را به طور کامل نابود کنید و آدرنالین واقعی را تجربه کنید. از خیابان های شهر واقع گرایانه، سناریوهای منحصر به فرد، و همچنین توانایی ارتقاء آمار خود و استفاده از توانایی های منحصر به فرد برای اقدامات مخرب تر لذت ببرید. دانلود رایگان در اندروید و تبدیل شدن به نابودگر اصلی Megalopolis! 

City Smash 2 یک بازی شبیه سازی است که به شما این امکان را می دهد که در یک شهر بزرگ تخریب در مقیاس بزرگ ایجاد کنید. در بازی می توانید از روش های مختلف و سلاح های مختلف برای نابودی کامل شهر استفاده کنید. تعداد زیادی حملات هوایی، تجهیزات نظامی و کشتی های بیگانگان. City Smash 2 را به صورت رایگان در اندروید از وب سایت ما دانلود کنید.

ویژگی های بازی

  • تخریب حماسی: تخریب غول پیکر در بازی در انتظار شماست. از وسایل مختلف برای نابودی کامل شهر استفاده کنید.
  • عمل: در این بازی ساعت ها سرگرمی و فرصتی برای رهایی از استرس انباشته با بیرون ریختن احساسات خود در حین تخریب شهر را تجربه خواهید کرد.
  • دانلود رایگان: این بازی را می توان به صورت رایگان بر روی دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید دانلود کرد که به همه امکان نصب بازی را می دهد.

نتیجه

City Smash 2 یک بازی اندرویدی است که در آن می توانید تمام شهر را نابود کنید. انواع مختلفی از سلاح ها در City Smash 2 موجود است تا به طور کامل در تخریب کلان شهر غرق شوید. بازی را به صورت رایگان از وب سایت ما دانلود کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

 

 

 

دانلود City Smash 2

برنامه City Smash 2 را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می شود.

 

29 دسامبر 2023 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. رمان
    7 ژانویه 2024 21:31
    سایت بسیار راحت است، ورود به آن و دیدن اطلاعات آسان است، وارد شوید و خودتان ببینید!
  2. دمبیک
    8 ژانویه 2024 17:45
    من مدت زیادی است که در یک بازی گیر نکرده ام به همه توصیه می کنم دانلود و بازی کنند.
  3. رمان
    9 ژانویه 2024 20:01
    واقعی، به اصطلاح. خوب، برای کسانی که بازی نکرده اند، بازی کنید) با قضاوت در نظر احساس می کنم 60 ساله هستم
  4. لدمن
    9 ژانویه 2024 20:22
    City Smash 2 این بازی به کشتن زمان کمک کرد، اعتیاد آور است، اما برای مدت طولانی آن را از دست نخواهید داد