FreePrograms.me

دانلود دنیای کودکان 9.7.5

فرصت خرید انواع کالاها برای کودکان از جمله اسباب بازی، کتاب، ست هدیه، غذا، پوشاک و کفش بچه گانه را در فروشگاه های شبکه ای به همین نام باز می کند. با تشکر از برنامه، کاربران این فرصت را دارند که از تخفیف ها استفاده کنند و در هنگام ثبت سفارش، امتیازات اضافی را جمع آوری کنند.

 

طراحی اپلیکیشن

رابط برنامه با استفاده از زبانه های ناوبری مختلف ساختار یافته است. صفحه اصلی محصولات جدید، تبلیغات و بهترین پیشنهادات را ارائه می دهد. کاتالوگ محصولات شامل دسته ها و زیرمجموعه های تخصصی محصولات کودکان است. علاوه بر بخش های عمومی، مانند "غذا"، "لباس و کفش"، بخش های موضوعی نیز وجود دارد، به عنوان مثال "اتاق کودک"، "مدرسه"، "برای مادر" و دیگران. برای راحتی کاربر، جستجوی داخلی و عملکردهای شماره گیری صوتی ارائه شده است. زیرمجموعه ها دارای فیلترهایی هستند که به شما امکان می دهد محصولات را بر اساس محبوبیت، تخفیف ها، محصولات جدید، جنسیت، سن، برندها و همچنین قیمت صعودی یا نزولی مرتب کنید. علاوه بر این، این برنامه یک دکمه جداگانه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از در دسترس بودن کالاها در یک فروشگاه خاص بر روی نقشه شهر مطلع شوید.

توضیحات محصول

برای هر محصول در کاتالوگ، توضیحات مختصری، مشخصات فنی مانند ابعاد، وزن، نوع بسته بندی و موارد دیگر و همچنین اطلاعاتی در مورد تعداد امتیازات جایزه، گزینه های تحویل، قیمت و تخفیف ارائه شده است. علاوه بر این، بسیاری از محصولات محبوب دارای نظرات و رتبه‌بندی‌هایی هستند که توسط سایر مشتریان به جا مانده است.

ویژگی های استفاده 

  1. این برنامه دسته بندی های مختلفی از محصولات از جمله لباس، محصولات بهداشتی، غذا، اسباب بازی و سایر محصولات را برای کودکان ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد دقیقاً آن دسته از محصولاتی را انتخاب کنید که نیازها و قابلیت های هر خریدار را برآورده می کند.

  2. تبلیغات منظم، کدهای تبلیغاتی مخفی و معاملات عالی: برنامه دسترسی به تبلیغات و پیشنهادات ویژه را فراهم می کند که به شما امکان می دهد هنگام خرید کالا برای کودکان در هزینه خود صرفه جویی کنید. 

  3. به روز رسانی سیستماتیک مجموعه: برنامه به طور مرتب با محصولات و پیشنهادات جدید به روز می شود.

  4. کاربران می توانند روش مناسبی را برای دریافت کالا انتخاب کنند.

  5. این برنامه قابلیت شخصی سازی فیلترها را فراهم می کند و جستجوی محصولات خاص را آسان تر می کند. کاربر می تواند پارامترهایی مانند اندازه، رنگ، رده سنی و موارد دیگر را برای یافتن سریع محصول مورد نظر انتخاب کند.

  6. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد نزدیک‌ترین فروشگاه را روی نقشه انتخاب کنند و در دسترس بودن یک محصول خاص را در فروشگاه انتخابی بررسی کنند. 

  7. این برنامه از استفاده از کارت جایزه پشتیبانی می کند، که به شما امکان می دهد هنگام پرداخت برای خرید، پاداش ها را جمع آوری کرده و از آنها استفاده کنید. 

  8. ردیابی و حسابداری راحت جوایز روی کارت: برنامه عملکردی را برای ردیابی و حسابداری جوایز روی کارت ارائه می دهد.


همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

26 دسامبر 2023 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Hard_Movik :)
    8 ژانویه 2024 15:41
    چیزی عجیب است، به نظر می رسد برنامه ای مانند ozone wb و alika است
  2. عادل
    8 ژانویه 2024 18:54
    برای برادرم اسباب بازی های بچه گانه سفارش دادم. او همه چیز را دوست داشت، دوباره سفارش می دهم!