FreePrograms.me

دانلود The History of the Mafia 2.13

با "تاریخچه مافیا" در اندروید وارد دنیای تاریک و هیجان انگیز مافیا شوید. رئیس یک خانواده مافیایی شوید، مشاغل را مدیریت کنید، با شخصیت های قدرتمند تعامل کنید و تصمیماتی بگیرید که روند بازی را تغییر دهد. برای قدرت بجنگید، نفوذ خود را توسعه دهید و استراتژی خود را برای موفقیت در این بازی کارت استراتژی اعتیاد آور ایجاد کنید. به صورت رایگان در اندروید دانلود کنید و بخشی از دنیای مافیای واقع بینانه شوید که در آن هر اقدامی عواقب دارد 

The History of the Mafia در اندروید یک بازی کارتی استراتژیک است که با آن می توانید حال و هوای مافیای دوران باستان را احساس کنید. در این بازی شما تبدیل به یک رهبر مافیا می شوید، یک تجارت را مدیریت می کنید، برای کسب و کار سودآورتر با رقبا مبارزه می کنید و از پلیس دوری می کنید. در این بازی شما همچنین می توانید با روزنامه نگاران ارتباط برقرار کنید - با آنها مصاحبه کنید و سیاستمداران. هر تصمیمی که می گیرید بر سرنوشت رهبر و یارانش تاثیر می گذارد. 

ویژگی های بازی

  • یک بازی کارتی استراتژیک هیجان انگیز که شما را در دنیای مافیا غرق می کند.
  • توانایی مدیریت مافیا و تجارت شخصی خود، رقابت با رقبا و پنهان شدن از پلیس.
  • نبردهای کارت و انتخابات برای قدرت، جایی که هر تصمیمی بر سرنوشت شخصیت شما و عوامل او تأثیر می گذارد.

نتیجه

بازی History of the Mafia در اندروید شما را در آن دوران تاریک مافیا غرق خواهد کرد. مافیای خود را مدیریت کنید، تجارت خود را توسعه دهید و برای قدرت بجنگید. در بازی هر تصمیمی که بگیرید عواقبی برای شما و مینیون هایتان خواهد داشت. با شخصیت های مختلف چت کنید، ثابت کنید که لایق قدرت هستید و استراتژی خود را برای موفقیت در این دنیای مافیا ایجاد کنید. The History of the Mafia را به صورت رایگان در اندروید از وب سایت ما دانلود کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

 

 

 

دانلود کتاب تاریخ مافیا

برنامه تاریخچه مافیا را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می شود.

 

26 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید