FreePrograms.me

دانلود Logic and Deduction 1.2.6.5

منطق و استنتاج خود را با مجموعه ای هیجان انگیز از پازل های کارآگاهی با الهام از مجلات محبوب توسعه دهید. با حل انواع پازل های جنایی، توجه، هوش و مهارت های تفکر منطقی خود را بهبود بخشید. دانلود رایگان و قابلیت مرتب سازی وظایف، این بازی را به راهی عالی برای گذراندن زمان و توسعه ذهن شما تبدیل کرده است.

بازی منطقی و کسر برای اندروید که در آن مجموعه ای از پازل های کارآگاهی بر اساس مجلات معروف را پیدا خواهید کرد. این بازی توجه، هوش، منطق و هوش را توسعه می دهد. شما می توانید بازی را به صورت رایگان از وب سایت ما دانلود کنید و معماهای جنایی را حل کنید.

ویژگی های بازی

  • مجموعه ای از پازل های پلیسی با الهام از مجلات معروف 
  • توسعه توجه، هوش و منطق با حل پازل های جنایی
  • دانلود رایگان و دسترسی به بسیاری از فعالیت ها
  • امکان مرتب کردن پازل ها با استفاده از دکمه "گزینه ها" برای انتخاب مواردی که مناسب شما هستند یا پیشرفت خود را پیگیری کنید.

نتیجه

بازی منطقی و کسر برای اندروید که در آن می توانید توانایی های منطقی خود را توسعه دهید و پازل های کارآگاهی را که بر اساس مجلات معروف ساخته شده اند حل کنید. بازی را از وب سایت ما دانلود کنید و خودتان ببینید.

 


 

 



دانلود Logic and Deduction

برنامه Logic and Deduction را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می شود.

 

23 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید