FreePrograms.me

دانلود Star Wars™: Galaxy of Heroes 0.33.1

به یک نبرد حماسی در جهان منحصر به فرد Star Wars™ بپیوندید. تیم خود را جمع آوری کنید، یک استراتژی ایجاد کنید و برای شکوه در Grand Arena مبارزه کنید. آیا برای چالش آماده هستید؟

 

Star Wars™: Turn-Based Showdowns یک بازی برای اندروید است که در آن تیمی از قهرمانان مورد علاقه خود را از دنیای Star Wars™ جمع می‌کنید. توانایی های شخصیت های خود را ارتقا دهید، استراتژی ها را ارائه دهید و در مسابقات قهرمانی Grand Arena شرکت کنید. امتیاز قهرمانی به دست آورید، شاهکارها را انجام دهید و برای جایگاهی در جدول امتیازات رقابت کنید. 

ویژگی های بازی

  • جمع آوری تیم: تیم خود را از بیش از 100 شخصیت جنگ ستارگان، از جمله جدی، سیث، سربازان و غیره جمع آوری کنید.
  • مسابقات قهرمانی گرند آرنا: در گرند آرنا رقابت کنید، امتیاز قهرمانی به دست آورید و برای کسب امتیاز در تابلوهای امتیازات رقابت کنید.
  • تست ها: چالش‌های زمان‌بندی شده خاص را انجام دهید و برای افتخار و پاداش مبارزه کنید.

نتیجه

Star Wars™: Turn-Based Showdown بازی سرگرم کننده ای را ارائه می دهد و آنها را به دنیای Star Wars™ می برد. جمع آوری یک تیم، توسعه استراتژی و شرکت در مسابقات قهرمانی. بازی را از وب سایت ما دانلود کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

 

 

 

دانلود دانلود Star Wars™: Galaxy of Heroes

برنامه Star Wars™: Galaxy of Heroes را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می شود.

 

22 دسامبر 2023 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ادوارد
    8 ژانویه 2024 16:19
    Star Wars™: Galaxy of Heroes بازی جالب برای اندروید کاملا چسبنده.
  2. رناته
    9 ژانویه 2024 19:49
    بازی را دانلود کرد ک​​​​r Wars™ جالب است، آن را دوست داشتم، منتظر به‌روزرسانی‌ها هستم