FreePrograms.me

دانلود BlueSoleil 10.0.498.0

BlueSoleil یک نرم افزار اشتراکی است که امکان اتصال دستگاه های تلفن همراه به رایانه یا لپ تاپ از طریق بلوتوث را فراهم می کند. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد بین چندین دستگاه شبکه ایجاد کنید.

برنامه BlueSoleil عملکرد زیر را ارائه می دهد

  1. می‌توانید تلفن‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها، صفحه‌کلیدهای بی‌سیم، هدست‌ها، تلویزیون‌ها و هر دستگاه دیگری که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند را به رایانه‌تان متصل کنید.

  2. BlueSoleil به شما امکان می دهد دستگاه های متصل را با استفاده از رایانه خود کنترل کنید. می‌توانید فایل‌ها را انتقال و دانلود کنید، داده‌ها را کپی، انتقال و حذف کنید، نرم‌افزار را روی دستگاه‌های تلفن همراه نصب کنید، مخاطبین را ویرایش و ذخیره کنید، قبل از فلش کردن سیستم‌عامل پشتیبان‌گیری ایجاد کنید و از تلفن هوشمند یا دوربین ویدیویی خود به عنوان وب‌کم استفاده کنید.

  3. شما می توانید پیام های SMS را از طریق رایانه خود بنویسید، ویرایش و ارسال کنید و همچنین از راه دور تلویزیون، پخش کننده صوتی و تصویری خود را کنترل کنید.

  4. BlueSoleil از عملکردهایی مانند بارگیری نقشه ها در دستگاه های ناوبری، چاپ فایل ها از طریق چاپگرها و نمایش دسکتاپ یا رابط کاربری در رایانه پشتیبانی می کند.

BlueSoleil یک رابط کاربری ساده دارد که استفاده و پیمایش آسان است. نیاز به اتصال بلوتوث در رایانه شما یا اتصال آداپتور بلوتوث ویژه به رایانه رومیزی شما دارد.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود برای کامپیوتر ویندوزی با سیستم x32/64 بیتی رایگان



11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید