FreePrograms.me

دانلود Cocktail Recipes 1.3

"مجموعه دستور العمل های کوکتل" یک برنامه کاربردی مناسب است که حاوی بهترین دستور العمل های جهان برای کوکتل های الکلی مطابق با IBA است. اطلاعات دقیقی در مورد تهیه هر کوکتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با تشکر از این برنامه، شما به راحتی می توانید یک منوی الکلی را برای هر مناسبتی انتخاب کنید.

 

بسیاری از دستور العمل ها

این برنامه دستور العمل های کوکتل را بر اساس نوشیدنی های الکلی مختلف مانند جین، ودکا، رم، تکیلا، ابسنت، مارتینی، براندی و غیره ارائه می دهد. شما می توانید با افزودن کوکتل های مورد علاقه خود به کوکتل های مورد علاقه خود و آماده سازی آنها برای تعطیلات یا مهمانی ها، نوار خود را ایجاد کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد در رفتن به یک بار و انتخاب الکل برای مهمانی در پول خود صرفه جویی کنید. تمام دستور العمل های کوکتل ارائه شده است تا بتوانید آنها را در خانه تهیه کنید. حالا دیگر نیازی نیست به دنبال بارهای تخصصی بگردید یا برای نوشیدنی های گران قیمت هزینه کنید. می توانید از کوکتل های عالی مانند Mojito، Cosmopolitan، Long Island، Ice Tea، Bloody Mary، John Collins، Negroni، Manhattan، Mai Tai، Pina Colada، Black and White Russian، Bacardi، Aperol Spritz، Sex on the Beach، Old Fashioned لذت ببرید. ، مارگاریتا، پیچ گوشتی و بسیاری دیگر.

نمایش ویدیویی

علاوه بر این، این برنامه ویدیوهایی را ارائه می دهد که در آن بارمن های معروف روند ساخت کوکتل را نشان می دهند. آنها نه تنها هر مرحله را با جزئیات نشان می دهند، بلکه داستان پشت هر کوکتل را نیز بیان می کنند و این روند را سرگرم کننده تر می کند.

برنامه Cocktail Recipes Collection به یک دستیار ضروری برای دوستداران کوکتل تبدیل می شود و به شما امکان می دهد از انواع نوشیدنی های خوشمزه درست در خانه لذت ببرید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید